شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ | Saturday 30 March 2024

زمستان هایی که خیابان ها و کوچه های محله صدرآباد به گل می نشیند و تابستان هایی که گرد و خاک خیابان و کوچه زندگی مردم را با مشکل مواجه می کند تنها بخشی از چالش های این محله در شهرستان انار است.

به گزارش ” انارما “، محله صدرآباد که به رغم جمعیت نسبتا بالای شهرستان را شامل می شود همچنان از کمترین زیرساخت های شهری اعم از آسفالت، نظافت مناسب، پارک و فضای سبز و… بی بهره است، موضوعی که موجب انتقادات جدی مردم این محله شده است.

به رغم بارها مراجعه حضوری و تماس مردم محله صدرآباد با متولیان امر در شهرداری همچنان سالهاست خیابان های منتهی و کوچه های این محله خاکی بوده به طوریکه مردم در فصل گرما و سرما با مشکلات جدی در این محله مواجه هستند.

زمستان هایی که خیابان ها و کوچه های محله به گل می نشیند و تابستان هایی که گرد و خاک خیابان و کوچه زندگی مردم را با مشکل مواجه می کند تنها بخشی از چالش های این محله در شهرستان انار است.

یکی از اهالی این محله با تاکید بر اینکه مسئولان امر باید هرچه سریعتر برای رفع مشکلات این محله اقدام کنند، عنوان کرد: این محله از هرگونه امکانات تفریحی و فضای سبز به هر دلیل موجه و غیر موجهی کوتاهی شده است و این باعث شده اهالی این محله از هرگونه خدمات شهری محروم باشند و همچنین شهرداری در بین محلات شهرستان تبعیض قائل می شود  و مسئولان امر بایستی همانند سایر محلات به مردم این محله خدمات شهری ارائه نمایند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی