چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت انار در آخرین اظهارات تند خود به مجریان دولتی و مراجع نظارتی به صورت علنی در جمع مسئولان شهرستان توهین کرد و نهادهای مزبور را مورد اتهام قرار داد.

به گزارش ” انارما ” ، مرتضی رضایی سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت انار در جدیدترین موضع گیری خود به جای ارائه گزارش عملکرد در نشستی با مسئولان با انتقاد از طرح این موضوع که در بعضی از نقاط شهر قیمتها ، واقعی نیست و این امر سبب بدبینی مردم به اصناف و بازاریان محترم و رجوع مردم به پنجشنبه بازار و یا شهرهای مجاور برای خرید مایحتاج میشود را توهین به اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت اشاره کرد ، در صورتی که فرض را بر این بگیریم که سخنان مرتضی رضایی صحت داشته باشد، با این سناریو چرا پس عدم حضور سرپرست این نمایندگی در محل کار خود منجر به تعطیلی این اداره حتی بدون هیچ کارمند شده است و هیچ بازرسی در شهر انجام نمی شود.
در صورتی که این نهاد نیز در سال های اخیر عملکرد قابل دفاعی نداشته است و در عین حال باید منتظر واکنش دستگاه هایی که رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت جوابگوی آن باشد، باشیم تا مشخص شود که تشکیل تیم‌های بازرسی به منظور نظارت مستمر بر سطح عرضه که از جمله وظایف آن سازمان است تا چه اندازه انجام شده است؟ و نتیجه‌ی اقدامات آنان چیست؟ چرا برغم این مسئولیت خطیر کماکان مردم شهر انار شاهد گرانی و بی ثباتی توسط برخی از صنوف هستند؟

شایان ذکر است شهرستان انار با داشتن بیش از ۱۷۰۰واحد صنفی با جمعیتی چشمگیر فاقد اداره تعزیرات حکومتی می باشد که باعث سرگردانی کسبه و تاخیر در رسیدگی به پرونده های تعزیراتی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 19 دسامبر 2017 - 4:16 ب.ظ

یه نفرمیخوادبه این رضایی بگه آخه مردحسابی،توکه میگی مردم میرن پنجشنبه بازاراونجا یه ماشین میادهمه چی داره ۱۰هزارتومان میده وپول روازتوانارمیبره بیرون مغازه دارگرون نمیده کی بایدعوارض.مالیات.کرایه .قبض آب .برق .گاز.تلفن ووووووووروبده معلمومه صدات ازجاگرم بلندمیشه..مااناریهابدبختییمون ازمسولیین شهرورفسنجونیهای

فرهنگی جمعه 22 دسامبر 2017 - 6:22 ب.ظ

گل گفتین!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی