پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

کارشناس مسائل سیاسی گفت : ادعاهایی که حزب کارگزاران ، اصلاح طلبان و هواداران دولت مطرح می کنند اگر جدی باشد باید به دولت فرصت دهند تا کار انجام شود و از دیگر  ممکن است این اظهارات ریشه های سیاسی و اجتماعی داشته باشند .

به گزارش ” انارما ”  ؛ سید حسین صابری کارشناس مسائل سیاسی از شهرستان انار با اشاره به اظهارنظرها و گلایه های برخی گروه ها از دولت اظهار داشت : این که برخی از دولت روحانی گلایه مند هستند که چرا آن چه را مد نظر آن ها بوده است عملی و محقق نشده است ، قضاوتی عجولانه می باشد.

وی گفت : عمدتا این اظهارنظرها و گلایه ها از سوی طرفداران دولت بوده است حال با وجود استقرار کمتر از یکساله دولت دوازدهم و شرایط ویژه و مشکلاتی که در کشور وجود دارد شاید قضاوت کردن مقداری عجولانه باشد .

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : باید به دولت کمک کرد و اجازه داد که متناسب با اهداف ، برنامه ها و سیاست های کلی کشور و نظام جمهوری اسلامی و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به خصوص در حفظ استقلال ، قطع وابستگی ها و تاکید بر اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی و کار کند تا مشکلات به مرور برطرف شوند.

صابری با بیان این که ادعاهایی که حزب کارگزاران ، اصلاح طلبان و هواداران دولت مطرح می کنند اگر جدی باشد باید به دولت فرصت دهند تا کار انجام شود ، افزود : ممکن است این اظهارات ریشه های سیاسی و اجتماعی داشته باشند .

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه عنوان کرد : بالاخره این افرد در جامعه حضور دارند و به این جمع بندی می رسند که مردم اهل مطالبه گری هستند و توقع دارند که دولت به وعده های انتخاباتی خود عمل کند ، حال اگر به هر علتی این وعده ها عمل نشود جای بحث و بررسی دارد .

وی تشریح کرد : اما این که ما با این سرعت به دلیل مطالبات مردم به عنوان مدافعان دولت خودمان را از رئیس جمهور جدا کنیم و کنار بکشیم درست نیست و برخی اظهارنظرها غیر منطقی است که می گویند سهمی به ما تعلق نگرفته است یا حداقل بعضی ها می گویند که توصیه های ما در چینش کابینه و تغییرات مدیریتی مورد توجه قرار نگرفته است .

صابری بیان کرد : حال که با یک برنامه و شعارهایی دولت را انتخاب کرده اید و اجازه اداره کشور را به روحانی داده اید ؛ دولت هم افرادی را با معیارها و سلایق مختلف انتخاب کرده و رای مردم را گرفته است بنابراین ممکن است ضعف ها و نقص هایی در این میان وجود داشته باشد .

کارشناس مسائل سیاسی در توصیه ای به این افراد گفت : بهتر است به جای قهر و جدا کردن راه خود آستین همت بالا زده و بدون مطالبات شخصی و درخواست های جناحی و گروهی در جهت اصلاح مدیریت کشور کمک کنند و با شایسته محوری مشکلات جامعه را برطرف نمایند .

وی در پایان افزود : در مجموع مردم بیشتر از افرادی که در جهت جدایی شعار می دهند می رنجند و این موضوع به نفع آن ها نخواهد بود .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نفس باد صبا سه‌شنبه 2 ژانویه 2018 - 11:17 ب.ظ

برداشت بنده کمترین از جمع بندی آقای صابری این است ما زمان انتخابات محاسباتمان برای انتخاب اشتباه بود اشتباه کشنده تر امروز این است که علیه دولت جبهه بگیریم چرا که متاسفانه گرگهایی منتظر هستند اعتراضی رخ دهد با ورود به جریان اعتراض امنیت را که با خون پاک هزاران شهید به دست آمده به مخاطره بیاندازند پس امروز همه ما محکوم به سکوت امام حسنی(ع)هستیم تا اجازه ندهیم حسودان این نظام ورهبری وامنیت کشور موقعیت جولان پیدا کنند!من بچه شیعه امروز ساکت هستم وگوش به فرمان ولی امرم ومیگویم سمعا وطاعتا یا سیدی ومولای!آقا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی