جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

نصرالله پور گفت یک شباهت فتنه جدید با فتنه ۸۸ این است که اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده اند و در این خصوص سخن از اصلاح طلب و‌اصولگرا نیست سخن از اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه می باشد و حضور در صحنه و شلوغ کاری های  اینچنینی یعنی سرباز آمریکا و رژیم صهوینیستی شدن.

به گزارش ” انارما “؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور گرامیداشت حماسه نهم دی مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) انار با حضور مردم و مسئولین برگزار شد .

حجت الاسلام نصرالله پور در مراسم گرامیداشت نهم دی در جمع مردم و مسئولین شهر انار با بیان اینکه امسال ۹ دی حال و‌هوای دیگری دارد، تصریح کرد: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ است، هشت  ماه فتنه گران با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشور آشوب آفرینی کردند و هشت  ماه سلطنت طلبان منافقان به صحنه آمدند تا در یک کودتای مخملی به انقلاب آسیب رسانند اما حماسه حضور افتخار آفرین شما مردم در حماسه ۹ دی آنها را ناکام گذاشتید و هشدار دادید به همه فتنه گرانی که در پی فتنه علیه این مردمند.

این مقام مسئول گفت: برخی اسناد مرتبط بافتنه۸۸ گویای این حقیقت است که چنین رخدادی بیش ازیک دهه قبل برنامه ریزی شده بوده و این افراد صدمه به نظام رادنبال می کردند و آنچه که در سال ۸۸ به وقوع پیوست به هیچ وجه بر سر مسئله انتخابات نبود و حاصل کارکرد نظام نیز نبود، بلکه سوء استفاده از اصل انتخابات بود .

وی در ادامه گفت : یک شباهت فتنه جدید با فتنه ۸۸ این است که اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده اند و در این خصوص سخن از اصلاح طلب و‌اصولگرا نیست سخن از اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه می باشد و حضور در صحنه و شلوغ کاری های  اینچنینی یعنی سرباز آمریکا و رژیم صهوینیستی شدن.

امام جمعه ارزوئیه در این مراسم بر اصل نظام اسلامی تاکید کرد و گفت : نکته ای که مردم به وظیفه خود عمل کرده و‌می کنند؛ این اجتماع باشکوه که چندسال است برگزار می شود معنای عمل به وظیفه است و یعنی پای انقلاب و نظام خود ایستاده ایم.

وی اظهار داشت: مسئولان هم به وظیفه خود عمل می کنند اما این انجام وظیفه باید بیشتر شود؛ قبل ازاینکه حادثه و فتنه ای دیگر وسیع تر شود، به داد مالباختگان موسسات اعتباری برسید؛ به داد گرانی ها برسید؛ کار می شود اما بهتر از این می توان کار کرد و مردم را راضی نگه داشت؛ مردمی که با انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

وی بیان کرد: کسی که بدون مدرک میگوید رییس قوه قضاییه  مفسد است خود و اطرافیانش از جمله کسانی هستند که فساد و فتنه جدید را رواج داده اند و  چه کسانی جز همین متدینین از تو‌حمایت کردند؟ فردی ۸ سال دراین نظام رئیس جمهور بوده کارهای جهادی و نان و نمک نظام را خورده و حال حرف هایی می زند که ضدانقلاب می زند ، همانطور که مقام معظم رهبری اعلام کرد رئیس قوه قضائیه ولایی است و تنفیذ ولایت دارد و‌منصوب ولایت است لذا اگر ایرادی وجود دارد، به صورت قانونی انتقادات سازنده را مطرح باید کرد.

فتنه اقتصادی و معیشتی  دیگر موضوعی بود که حجت الاسلام نصر الله پور به آن اشاره و افزود: این فتنه فراتر و حساس تر از فتنه ۸۸ است، فتنه ۸۸ فتنه ای سیاسی و انتخاباتی بود اما این فتنه، فتنه‌ی اقتصادی است، فلذا آثار مخرب او می تواند خطرناک تر از همیشه باشد و گرانی، رکود و وابستگی به بیگانگان از ابعاد مختلف این فتنه هستند.

حجت الاسلام  نصرالله پور به گرانی اخیر تخم مرغ و قطع به یکباره یارانه ۳۰ میلیون نفر را شبیه نقشه از پیش طراحی شده دانست و خاطر نشان کرد: در تجمعات اخیر مطمئن باشید اول شعارها با عنوان اعتراض به گرانی است اما بعد اصل نظام را هدف قرار می دهند، برای شکستن رهبری هر سو مدیریتی را گردن ولایت و رهبری می اندازند ولی این را باید دانست و  طراحان و مجریان فتنه ها نیز بدانند، مردم ما مردمی بصیر، صبور، ولایتمدار و انقلابی هستند برای ملت ما فرقی نمی کند که فتنه گر چه کسی باشد ، ملت ما نشان داده است که با فتنه از هر طرف و هر حزب و جناحی، چه اصلاح طلب  و چه اصولگرای منحرف مقابله خواهد کرد. معیار برای همه ما رهبری نظام، جایگاه امامت و ولایت است.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی