سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار به ریاست فرماندار انار و با حضور امام جمعه شهرستان  وجمعی از مسئولین و دهیاران برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار به ریاست زهرودی فرماندار انار و با حضور حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان  وجمعی از مسئولین و دهیاران برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن خیر مقدم به مهندس زهرودی فرماندار شهرستان انار اظهار داشت: همه مسئولین شهرستان وظیفه شناس و اماده خدمت رسانی هستند و انشاالله با حضور شما در شهرستان پیشرفتهای خوبی  را داشته باشیم.

وی به حوادث اخیر و فتنه های دشمن اشاره نمود و گفت: در فتنه ها و آشوب ها ملت انقلابی و سرافراز ایران با جبهه ای از ضد انقلاب ، منافقین، سلطنت طلب ها و تکفیری ها و حامیان خارجی آنها به ویژه آمریکا و اسرائیل روبرو می شود .

وی افزود :تنها راه حل مشکلات روش های مسالمت آمیز است و اغتشاش و آشوب نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه گره های کور دیگری را بر مشکلات قبل می افزاید . در ادامه مهندس زهرودی فرماندار انار گفت:شما مدیران را در حوزه کاری،نسبت به نظم و انظباط کاری و مدیریت مجموعه کاری توصیه می کنم و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهید و ارباب رجوع را توجیه و راهنمایی کنید و پیگیر کار ارباب رجوع باشید تا حتما کار انجام شود.

وی گفت: ما مدیون مردم هستیم و باید پاسخگو باشیم و باید حافظ خون شهدا و در خدمت مردم و نظام باشیم و قطعا رضایت مردم،رضایت خدا را در پی خواهد داشت.

زهرودی فرماندار انار افزود: شهرستان انار از موقعیت خیلی خوبی برخوردار است  و با توجه به خشکسالیها،کمبود منابع آب و تک محصولی بودن منطقه  باید برنامه ریزی جامعی داشته باشیم و همایشهای سرمایه گذاری در شهرستان  برگزار کنیم و در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید و صنعت  گامهای موثری برداریم ،تا از تک محصولی خارج شویم.

این مقام مسئول افزود: شهرک صنعتی انار نیاز به حمایت دارد و باید بکوشیم زیر ساختهای آن را کامل کنیم و واحدهای فعال را پشتیبانی و واحدهای غیر فعال را فعال کنیم.

وی در خصوص اینکه شهرستان انار از ابنیه تاریخی زیادی برخوردار است گفت:با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان و تردد روزانه توریستها از شهرستان، باید خانه های بوم گردی را در شهرستان فعال و مرمت و احیای آثار تاریخی شهرستان را در دستور کار خود قرار دهیم.

فرماندار اناربیان داشت: شهرستان انار از نیروی جوان و تحصیل کرده خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در خصوص روستاها افزود: در بخش اشتغال در روستاها باید از ظرفیتهای ایجاد شده از قبیل تسهیلات خود اشتغالزایی روستایی استفاده کنیم  وبرای جلوگیری از مهاجرت روستاها به شهرها،باید جاذبه های تفریحی و رفاهی ایجاد کنیم.

زهرودی اظهار داشت: وضعیت ادارات شهرستان را از لحاظ پدافند غیر عامل تقویت کنیم و اگر موردی است،هماهنگ و به سرعت برطرف شود.

فرماندار انار در پایان اظهار داشت: هیچ اداره ای بدون هماهنگی حق قطع انشعابات گاز،برق و آب ادارات دولتی در شهرستان را ندارد و تمامی دستگاههای اجرایی با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی