جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

کمالی پور گفت: تعللی که تاکنون آمریکا در اجرای برجام انجام داده اند، کافیست و نباید به آمریکا اعتماد کرد و در فکر این باشیم که روی خوش به ما نشان دهد.

به گزارش ” انارما” ؛ یحیی کمالی پور درگفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه آرمان در واکنش به بیانیه اخیر ترامپ علیه ایران و تحریم ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی گفت: به نظر من نباید بیش از این نگاهمان به دست آمریکا باشد یا دلمان بلرزد که قصد انجام چه کاری دارد.

 

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تعللی که تاکنون آمریکا در اجرای برجام انجام داده اند، کافیست و نباید به آمریکا اعتماد کرد و در فکر این باشیم که روی خوش به ما نشان دهد.

 

وی عنوان کرد: این زمان گرفتن ها هم برای این است که ما را در خوف و رجا نگه دارند  تا از حرکت های رو به جلوی خودمان باز بمانیم؛ در واقع گرفتن زمان از ما برای آنها کافیست که به اهداف خود برسند و چیزی از دست نمی دهند؛ آنها تعهداتی دارند که انجام نمی دهند و هرروز چیزی به تحریم ها اضافه می کنند.

 

کمالی پور تاکید کرد: باید از آمریکا دل کنده و راه خود را برویم  و آنها دنبال ما بدوند؛ به مصلحت نیست بیشتر ازاین نگاهمان به دست آمریکا باشد.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید کاری کند که به جای اینکه ما در موضع انفعالی باشیم، آمریکا در این موضع و ما در موضع حمله قرار بگیریم؛ قرار گرفتن در موضع دفاع آسیب پذیری بیشتری نسبت به موضع حمله دارد.

 

 

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی