جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:مسؤلین باید از حقوق ملت و مظلومیت و طبقات ضعیف جامعه دفاع کنند و با همکاری وهم افزائی به مسائلی کلیدی به ویژه اشتغال و تولید توجه کنند…

به گزارش انارما ،حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسؤلین اشاره کرد و گفت :اگر مسؤلین همت کنند ضعف‌ها و مشکلات داخلی را حل کنند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود:مسؤلین باید از حقوق ملت و مظلومیت و طبقات ضعیف جامعه دفاع کنند و با همکاری وهم افزائی به مسائلی کلیدی به ویژه اشتغال و تولید توجه کنند.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت:انتظار رهبر معظم انقلاب از مردم این است که بدون گوش دادن به شایعات بی اساس در جهت حل مشکلات با مسؤلین همکاری کنند.

امام جمعه انار با تسلیت در گذشت جان باختگان کشتی سانچی گفت: جان باختگان کشتی سانچی در راه انجام وظیفه و خدمت به کشور و مردم جان خود را از دست دادند و این افتخار بزرگی برای این عزیزان است.

امام جمعه شهرستان انار با تبریک میلاد بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) با صبر ، فداکاری و استقامت اسلام را زنده نگه داشت و اگر آن خطبه ها و فریاد های حضرت زینب (س) وامام سجاد (ع) و اسرای کربلا نبود ؛خاندان ملعون بنی امیه نام مقدس رسول الله را نه تنها از مناره های مساجد بلکه از تاریخ محو میکردند.

همچنین وی افزود:
پرستاران سخت کوش ما با پیروی از بانوی قهرمان کربلا با صبر، استقامت و فداکاری از بیماران پرستاری و مراقبت می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی