جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سفرش به انار در جلسه شورای اداری شهرستان با استماع مطالبات مردم انار وعده هایی را در خصوص احداث چندین طرح ورزشی در انار تا پایان سال آینده داد…

به گزارش انارما، عصر امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سفرش به انار در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: در جریان سفر هیئت دولت به استان کرمان من و دیگر وزرا برای پیگیری مطالبات مردم در شهرستان های استان حضور می یابیم تا با اطلاع از کمبو های شهرستان ها مطالبات را در مجموعه دولت منعکس کنیم.

وی در خصوص مطالبات مسئولین شهرستان انار گفت:مواردی که مسئولین شهرستان انار به صورت کتبی و شفاهی در این جلسه مطرح کردند حتما از طریق وزارتخانه های ذی ربط پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی کوچک شهرک سجادیه انار گفت: انشاالله سه زمین چمن مصنوعی دیگر مانند چمنی که امروز افتتاح شد تا پایان نیمه اول سال آینده در انار احداث خواهد شد و همجنین  ساماندهی و تجهیز استادیوم فعلی شهر انار در دستور کار  قرار خواهد گرفت.

سلطانی فر با اشاره به مطالبه مسئولین انار در خصوص احداث پارک بانوان مجهز در انار گفت: حتما این موضوع تحقق خواهد یافت و در سال آینده یک پارک بانوان مجهز در انار احداث خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پایان صحبت هایش از راه اندازی خانه جوان در شهرستان انار نیز در ماه های آینده خبر داد.

انتهی پیام/

 

دیدگاه کاربران

صالح پنج‌شنبه 1 فوریه 2018 - 10:19 ب.ظ

بیخود دل خودتون خوش نکنید . اینها هم مثل رییسشون ی مشت دروغ تحویل میدن و میرن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی