شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

با راه اندازی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در حسینیه محله پایین انار از مردم‌انتظار می رود با حضور در نمایشگاه و خرید تولیدات بومی از همشهریان خود‌حمایت کنند.

به گزارش ” انارما “؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: حضور نیروهای تکفیر ی در افغانستان و حمایت آمریکا از آنها توطئه‌ای است که آگاهان منطقه و ملت‌های مظلوم باید دست به دست هم بدهند و جلوی این توطئه‌ را بگیرند.

وی به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت:نسیم روحبخش انقلاب اسلامی همچنان در جریان است چون راه و سخن انقلاب اسلامی حق است.

وی افزود:انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و از همان ابتدا تاکنون مردم در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته اند.

حجت الاسلام منتظری گفت:راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن تجلی حضور میلیونی مردم و پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

وی به حضور نماینده رئیس جمهور به شهرستان انار اشاره کرد و گفت تمام مشکلات مهم این شهرستان از جمله مشکلات آب و خشکسالی ها و عدم اشتغال و تکمیل مراکز درمانی و بهداشت طی نامه ای به نماینده رئیس جمهور تحویا داده شد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت:با توجه به اینکه نماینده رئیس جمهور وزیر محترم ورزش و امور جوانان هستند مشکلات ورزش در ابعاد مختلف بیان شد و وزیر محترم ورزش و امور جوانان در احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای پرجمعیت ، مرمت ، تکمیل و تجهیز استادیوم ورزشی شهید سلیمانی، احداث پارک ورزشی بانوان و راه اندازی خانه جوان در شهرستان انار قول مساعد داد.

 

وی در پایان با دعوت از مردم برای حضور در نمایشگاه اقتصادمقاومتی شهرستان گفت :به همت حوزه بسیج خواهران نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در حسینیه محله پایین راه اندازی شده است این نمایشگاه با ۱۰ غرفه شامل مواد غذایی، صنایع دستی، محصولات حجاب و عفاف و عرضه لباس‌ها و…هرروز در خدمت مردم بزرگوار خواهد بود که از مردم‌انتظار می رود با حضور در نمایشگاه و خرید تولیدات بومی از همشهریان خود‌حمایت کنند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی