چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس از حضور حدود ۸۰ هزار اتباع کشور افغانستان در شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش ” انارما ” احمد انارکی محمدی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور اتباع غیرمجاز در کشور گفت: تعداد اتباع غیرمجاز در برخی مناطق کشور بالا رفته است و این موضوع تبعات اجتماعی به همراه دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود ۸۰ هزار از افغان ها در شهرستان رفسنجان ساکن شده اند، که غیرقابل پذیرش بوده و باعث ایجاد مشکلات زیادی در شهرستان شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدیهی است حضور ۸۰ هزار نفر مهاجر افغان در یک شهرستان باعث می شود این اتباع بیگانه از امکانات شهری و بهداشت ودرمان، آب و یارانه های حامل های انرژی شهرستان رفسنجان استفاده کنند که بدیهی است باعث شده خدمات رسانی به مردم شهرستان با کیفیت پایینی انجام شود.

انتقاد از عدم لحاظ منابع بودجه ای برای ساماندهی اتباع بیگانه

انارکی محمدی در ادامه ی گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت افزود: وجود جمعیت زیاد اتباع بیگانه در شهرستان رفسنجان در شرایطی که جوانان این شهرستان بیکار هستند، مشکلات اساسی برای اشتغال به کار اهالی شهرستان، ایجاد کرده و متاسفانه در بودجه، هیچ منابعی برای ساماندهی اتباع بیگانه در نظر گرفته نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: علی رغم برگزاری چند جلسه با وزیر کشور و استاندار کرمان و شورای تامین استان درخصوص ساماندهی اتباع بیگانه شهرستان رفسنجان، تاکنون هیچ اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته است.

انتهای متن/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی