پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

بازی های فوتسال جام دهه ی فجر با حضور هشت تیم از شهرستان انار در سالن ورزشی آزادگان انار آغاز شد .

به گزارش انارما ، شامگاه شنبه ۱۴ بهمن ماه مسابقات فوتسال جام فجر انار با تساوی تیم های آزادگان و ذوالفقار ده رئیس و برد تیم آبشار عاطفه ها  آغاز شد.

این دوره از مسابقات که در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود تا بیست و سوم بهمن ماه ادامه دارد .   در بازی اول تیم آزادگان با نتیجه۲_۲ با تیم ذوالفقار ده رئیس تساوی به پایان رسید و دیگر دیدار شب اول نیز تیم آبشار عاطفه ها در یک بازی برتر توانست با نتیحه  ۳ _ ۱  تیم محک را شکست دهد.

در پایان این مسابقات از سرمربیان این تیم ها مصاحبه شد.

سرمربیان تیم های آزادگان و ذولفقار ده رئیس  از وضعیت تیمشان در اولین رقابت های جام فجر می گویند.

غلام میرزا هاشمی سرمربی تیم ذوالفقار : خدا را شکر  بازیکنان تیمم از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند.

گلزاری سرمربی تیم آزادگان : با تساوی این بازی باید منتظر بازی بعدی در روز دوشنبه خواهیم بود . وی از شرکت تعداد کم تیم ها در این رقابت ها گلایه کرد.

در پایان بازی دوم :

محسن حسینی نوه سرمربی تیم آبشار عاطفه ها: ضمن تبریک ایام دهه فجر خاطرنشان کرد با ایجاد تمرینات و بازی ها ، تلاش داریم قهرمانی جام را از آن خود کنیم و گلایه ای که دارم این است که سالن آزادگان روشنایی لازم را برای انجام برگزاری مسابقات ورزشی در شب را ندارد.

عباس اکبری سرمربی تیم محک : در بازی اول این مسابقات با آمادگی کامل حضور نداشتیم  و در دیدار بعدی سعی بر آن داریم که بتوانیم تیم ( ذوالفقار ) را شکست دهیم.

 

برنامه ی بازی های شب دوم مسابقات به شرح زیر است :

یکشنبه ۹۶/۱۱/۱۴

بازی اول ساعت ۱۹

فست فود عطاویج – پاسارگاد

بازی دوم ساعت ۲۰

شهید ندافیان – فجر علی آباد

عکس : اسماعیل یعقوبی

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی