سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

شامگاه یکشنبه ۱۵ بهمن ماه دومین بازی از دوره مسابقات فوتسال جام فجر انار با برد پرگل تیم فست فود عطاویج و تساوی دو تیم شهید ندافیان و فجرعلی آباد  برگزار شد

به گزارش انارما ، شامگاه یکشنبه ۱۵ بهمن ماه دومین بازی از دوره مسابقات فوتسال جام فجر انار با برد پرگل تیم فست فود عطاویج و تساوی دو تیم شهید ندافیان و فجرعلی آباد  برگزار شد.

این دوره از مسابقات که در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود تا بیست و سوم بهمن ماه ادامه دارد .   در بازی اول تیم عطاویج با نتیجه۷_۲ توانست تیم  پاسارگاد شکست بدهد و دیگر دیدار شب دوم نیز با تساوی تیم های شهید ندافیان و فجر علی آباد  با نتیحه  ۳ _ ۳  نیز به پایان رسید.

در پایان این مسابقات از سرمربیان این تیم ها مصاحبه شد.

 

سرمربیان دیدار تیم های شب دوم مسابقات  از وضعیت تیمشان در اولین رقابت های جام فجر می گویند.

محمود حسینی نوه سرمربی تیم عطاویج : از تمامی مسئولین و هیئت ورزش و جوانان انار بابت تهیه سکو برای راحتی و دید بهتر تماشاچیان حاضر در مسابقات تشکر دارم ، امشب بازی خوبی داشتیم و من از تمامی بازیکنانم بابت بازی خوبشون تشکر ویژه دارم و اینجانب تنها انتقاد کلی که از کمیته داوران دارم این است که باید برای داوران این مسابقات کلاس های روانشناسی بیشتری در نظر گرفته شود.

جابر جعفریان سرمربی تیم پاسارگاد : هویت یک مسابقه به وجود داوران سطح بالاتر بستگی دارد ، ای کاش در جلسه ای که با برگزار کنندگان این مسابقات گرفته شده بود از داورین مطرح و با سابقه در این مسابقات انتخاب کرده بودند.

محمدرضا ندافیان سرمربی تیم شهید ندافیان : رسیدگی به سالن ورزشی آزادگان نیز یکی از عواملی است که باعث می شود جوانان جذب این مکان ها شوند و گلایه ای که از مسئولین دارم روشنایی سالن در این مسابقات بسیار کم است که حتی دروازه بان دید مناسبی در این بازی را ندارد.

مجید حسینی نوه سرمربی تیم فجر علی آباد : ‏باتوجه به اینکه اولین حضورم درتیم فجربود وشناخت زیادی به این تیم نداشتم با این حال بازیکنانم با تلاش وزحمت زیاد مقابل تیم پرمهره وگلچین شده ازبازیکنان خوب انار وامین شهرنتیجه خوبی گرفتند ، ‏هرچند که میتوانستیم برنده این بازی باشیم من از تک تک بازیکنانم بخاطرتلاششان تشکرمیکنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی