پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرماندار انار از افتتاح و بهره برداری ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد و نهصد میلیون ریال در شهرستان انارخبر داد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار زهرودی فرماندار انار ضمن تبریک سالگرد انقلاب اسلامی خدمت خانواده معزز شهدا و مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان انار ، اظهار کرد : خوشبختانه مملکت اسلامی طی گذشت این سی و نه سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهمی در زمینه های اقتصادی ، کشاورزی ، علمی و فناوری هسته ای ، فرهنگی، سیاسی ، ورزشی و همچنین حوزه بانوان دست یافته است که شهرستان انار نیز از آن مستثنی نبوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد به یاری خداوند متعال شهرستان انار امسال در حوزه های مختلف کشاورزی ، شهرسازی و روشنایی معابر شهری و روستایی ، زیرسازی و آسفالت جاده های شهری و روستایی ، بهداشت و درمان ، امور قضایی ، زیر ساخت های مخابرات شهری و روستایی دارای ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد و نهصد میلیون ریال قابل افتتاح و بهره برداری می باشد.

فرماندار انار همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و با توجه به وضعیت بحرانی آب در استان و شهرستان انار ، از تمامی مردم شریف شهرستان خواست تا با گرایش و سرمایه گذاری در بخش صنایع ، کشت های گلخانه ای و هیدروپونیک، صنایع دستی و گردشگری و روی آوردن به مشاغل خرد خانگی بتوانند به توسعه شهرستان کمک نمایند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی