جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

پنجمین شب از مسابقات فوتسال جام فجر انار با حواشی فراوانی در دیدار تیم های فست فود عطاویج و شهیدندافیان امین شهر همراه بود…

به گزارش انارما ، پنجمین شب از مسابقات فوتسال جام فجر انار با حواشی فراوانی در دیدار تیم های فست فود عطاویج و شهیدندافیان امین شهر همراه بود.

در این دیدار حساس که با تساوی۲بر۲  دوتیم پایان یافت اعتراضات بازیکنان به تصمیمات داوری موجب اخراج یک بازیکن از هر تیم در ابن بازی شد.

همچنین در اوایل بازی یکی از بازیکنان تیم شهیدندافیان به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا به اورژانس انتقال یاقت.

محمود حسینی نوه مربی تیم عطاویج در پایان بازی  گفت: بازی حساس و پرهیجانی بود اما طبق معمول داوری این بازی قدری ضعیف بود و ما هرچه در این مورد با دوستان هیئت فوتسال صحبت میکنیم میگویند بضاعتمان همین است و واقعیت هم همین است که بضاعت فوتبال انار  در همین حد است اما به اعتقاد من هنوز میتوان با توجیه بهتر  داوران  برخورد بهتر با بازیکن خسته در زمین را به آنها آموزش داد.

وی با بیان اینکه بازیکنان هم قدری در این حاشیه ها مقصر هستند گفت: معتقدم نقش داور بسیار تعیین کننده تر هست چرا که یک داور میتواند با برخوردی آرام و با ملایمت به حاشیه ها پایان دهد نه اینکه با برخوردی تند بازیکنان را به پرخاش تحریک کند.

مربی تیم عطاویج در پایان گفت:هنوز هم دیر نشده و باید برای اعتلای فوتبال شهرمان در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

مسعود رشیدی مربی تیم شهید ندافیان امین شهر نیز در خصوص بازی گفت: ضمن عرض خسته نباشید به دوتیم باید بگویم که سطح داوری با سطح بازی امشب اصلا یکسان نبود و سطح داوری بشدت پایین تر بود و چند اشتباه واضح و تاثیر گذار داوران در این دیدار مستند حرف بنده می باشد.

وی در پایان گفت: از بازیکنان تیمم به دلیل تحمل فشار بازی های پی در پی در جام های انار و امین شهر تشکر میکنم و امیدوارم با پیروزی در بای های بعدی به مرجله بعدی صعود کنیم.

لازم بذکر است دومین دیدار از پنجمین شب مسابقات جام فجر انار با برتر ۷بر۲ آزادگان در مقابل محک پایان یافت.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی