پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت: مسئولان نظام باید با مدیریت جهادی و توجه به تولید علم و نوآوری ها از بیگانگان قطع امید نمایند واز نفوذ دشمن در مراکز تصمیم‌گیری جلوگیری نمایند.

به گزارش ” انارما ” حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: بزرگ‌ترین ارزش انقلاب ملت بزرگ ایران ، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است .

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن موجبات یاس و ناامیدی دشمنان و آسیب ناپذیری نظام اسلامی را فراهم می نماید .

امام جمعه شهرستان انار به کارآمدی نظام اسلامی ایران اشاره نمود و گفت: به فرمایش رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی اگر نظام اسلامی ناکارآمد بود تا به حال ده ها بار بلعیده شده و از بین رفته بود.

وی افزود : برگزاری بیش از سی انتخابات و تامین امنیت آرامش کشور و ایستادگی در مقابل انواع توطئه های بیگانگان در سی و نه سال گذشته ،نشانگر کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه انار رفع موانع و مشکلات را ضروری دانست و گفت : مسئولان نظام باید سرمایه‌های انسانی کشور را شناسایی نموده و به نیروی جوان و سرزنده خودمان توجه نمایند.

وی افزود: مسئولان نظام باید با مدیریت جهادی و توجه به تولید علم و نوآوری ها از بیگانگان قطع امید نمایند واز نفوذ دشمن در مراکز تصمیم‌گیری جلوگیری نمایند.

امام جمعه شهرستان از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و فرماندارشهرستان تشکر کرد و گفت : حضور وزیران صنعت و معدن و تجارت و بهداشت و درمان و ورزش و جوانان در یکماه گذشته در شهرستان انار قابل تقدیر و تشکر است .

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی