پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

امام جمعه انار در راهپیمایی ۲۲ بهمنماه گفت: این مردم همانهایی هستند که فتنه گران سال ۸۸ و اغتشاشگران سال ۹۶ را سر جای خود نشاندند لذا مسئولان باید مخلصانه برای این مردم کار بکنند.

به گزارش ” انارما ” حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن گفت: ای هر روز ازایام الله دهه فجر جلوه ای از عظمت و انسانیت و حماسه و فداکاری است .

امام جمعه انار افزود: انقلاب اسلامی ایران با همه انقلابات دنیا فرق می کند چون هیچ انقلابی خصوصیات انقلاب اسلامی ایران را ندارد که در اصول و اهداف آن پایدار و ثابت باشد .

حجت الاسلام منتظری افزود: با اینکه دشمنان هر سال انواع توطئه ها و دسیسه ها را به کار می‌گیرند تا جلوی رشد این انقلاب را بگیرند اما با آمدن بیست و دوم بهمن تمام توطئه‌های آنها و نقشه های آنها خنثی می شود.

امام جمعه انار افزود: نظام اسلامی ایران برآمده از انقلاب اسلامی است که سیاست هاو اصولی مستحکمی مانند اصل استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی، استقلال سیاسی، استقلال امنیتی ، اصل پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی، فناوری ،اخلاق، و در زمینه‌های مادی و معنوی و اصل عدالت اجتماعی.

امام جمعه انار افزود: گرچه عقب افتادگی هایی در کشور ما وجود دارد که باید با آن مبارزه شود باید با بی‌عدالتی و فساد مبارزه شود .

امام جمعه انار افزود: ظلم و ستم و بی عدالتی چه در داخل کشور و چه در سطح بین المللی مورد قبول ملت ایران نمی باشد .

وی افزود: امروز در سطح بین المللی ظالم ترین و بی رحم ترین حکومت، حکومت آمریکاست .

وی افزود: مسئولان نظام باید به مردم که ولی نعمت آنها هستند توجه کنند ملتی که ۳۹ ساله به خاطر نظام اسلامی ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم نموده است.

 

وی گفت: در نزد مسئولان مردم باید در اولویت باشند مسئولان باید مردم را بشناسند و مشکلات مردم را درک کنند .

وی افزود: این مردم همانهایی هستند که فتنه گران سال ۸۸ و اغتشاشگران سال ۹۶ را سر جای خود نشاندند لذا مسئولان باید مخلصانه برای این مردم کار بکنند.

وی در پایان گفت: مردم انقلاب اسلامی و نظام و رهبر شان را دوست دارند اما از تبعیض و فساد و بی عدالتی ناراحتند و مسئولان باید همه دست به دست هم بدهند وبا تبعیض و فساد و بی عدالتی مبارزه نمایند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی