پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده سپاه انار گفت:بح روز سه شنبه ۱ اسفند .همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت ۸:۳۰صبح مراسم تشییع از مقابل امامزاده محمدصالح(ع) آغاز و بعد از اقامه نماز در چهارراه حوزه علمیه پیکر یکی از شهدای گمنام برای خاکسپاری به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال داده می شود..

به گزارش انارما ، احمد مرادی زاده فرمانده سپاه ناحیه انار در گفت و گو با انارما با ابراز خرسندی از میزبانی شهرستان انار از سه شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: مراسم استقبال از سه شهید گمنام از صبح روز دوشنبه ۳۰بهمن از ورودی روستای ساقی  آغاز و با ادامه مراسم  تا بعد از ظهر در روستاهای لطف آباد ، بهشت آباد ، حجت آباد ،گیتی آباد ،شاهم آباد ،مهدی آباد و در آخر هم  در بیاض بر روی دستان مردم این دهستان تشییع خواهند شد و احتمالا در همان روز هم این مراسم در روستاهای علی آباد و قربان آباد نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در عصر روز دوشنبه با انتقال شهدا به انار مراسم وداع با پیکر این عزیزان در امامزاده محمدصالح (ع) بعد از  نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه انار در خصوص زمان تشییع سه شهید گمنام و مکان خاکسپاری شهدا گفت: صبح روز سه شنبه   ۱ اسفند .همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت ۸:۳۰صبح مراسم تشییع از مقابل امامزاده محمدصالح(ع) آغاز و بعد از اقامه نماز در چهارراه حوزه علمیه پیکر یکی از شهدای گمنام برای خاکسپاری به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال داده می شود که بعد از این مراسم دو شهید گمنام دیگر بر روی دستان مردم امین شهر تشییع و در نهایت در روستاهای گلستان و گلشن به خاک سپرده خواهند شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی