شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

رحیمی سرپرست شهرداری انار از مردم شهید پرور انار دعوت کرد تا در آیین استقبال از ۳ شهید گمنام که سه شنبه  ساعت ۸:۳۰ صبح در محل امامزاده محمد صالح(ع) برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند .

به گزارش ” انارما ” به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، رحیمی سرپرست شهرداری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) از مردم شهید پرور انار دعوت کرد تا در آیین استقبال از ۳ شهید گمنام که سه شنبه  ساعت ۸:۳۰ صبح در محل امامزاده محمد صالح(ع) برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند .

رحیمی عنوان کرد: تعداد ۱۰ دستگاه مینی بوس و ۲ دستگاه اتوبوس از چهار راه طلاب  جهت حضور پرشور شهروندان در تشییع شهدا  آماده خدمت‌رسانی تا دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود .

تشییع سه شهید گمنام صبح روز سه شنبه یکم اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ساعت ۸:۳۰صبح از مقابل امامزاده محمدصالح(ع) آغاز و بعد از اقامه نماز در چهارراه حوزه علمیه پیکر یکی از شهدای گمنام برای خاکسپاری به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال داده می شود که بعد از این مراسم دو شهید گمنام دیگر بر روی دستان مردم امین شهر تشییع و در نهایت در روستاهای گلستان و گلشن به خاک سپرده خواهند شد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی