شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

طی پیامی ، امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه ، دانشگاه آزاد اسلامی انار ، شهردار  این شهرستان از مردم جهت حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در انار و گلشن و گلستان دعوت کردند.

به گزارش ” انارما ” در راستای برگزاری مراسم استقبال از کاروان پیکرهای مطهر شهدای گمنام در انار ، امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه ، دانشگاه آزاد اسلامی انار و شهردار این شهرستان طی پیامی مردم را جهت حضور در این مراسم دعوت کردند.

متن این پیام ها بدین شرح است:

پیام امام جمعه شهرستان انار بمناسبت حضور سه شهید سرافراز دفاع مقدس :
(بسم رب الشهداء و الصدیقین)
«قالوا ربّنا افرغ علینا صبراً وثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم‌الکافرین»
(سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !
و تا ابد به آنانکه پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند مدیونیم)

بار دیگر شهرستان انار ، از قدوم مبارک و حضور سه شهید گمنام دفاع مقدس، عطرآگین و مترنم به ریاحین فردوس برین شده و بوی خوش شهدا و رزمندگان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در این شهر به مشام عاشقان ولایت و رهروان راه راستین شهداء می رسد ، مردم مومن و شهید پرور شهرستان انار با لبیک به فرمان رهبر بیدار و حکیمشان امام خامنه ای و با بیعت مجدد با روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی در مراسم تجدید میثاق و بیعت دوباره با لاله ها و کبوترهای اوج گرفته به دیار معشوق، شرکت خواهند کرد و با حضور پرشور و چشمگیر خود در مراسم تشییع این شهیدان سرافراز، بار دیگر ولایتمداری و دلدادگی به راه مقدس آنها را نشان داده و با استشمام عطر شهیدان راه حق، نفسی تازه در وجودشان وزیدن خواهد گرفت .
وعده ما :
وداع با شهیدان گمنام دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و تشییع پیکرهای نورانی آنها صبح سه شنبه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از حرم مطهر امامزاده محمدصالح(ع)
والسلام
حسن منتظری
امام جمعه شهرستان انار

پیام دعوت مهندس زهرودی فرماندار از مردم شهید پرور شهرستان انار جهت استقبال ، تشییع و تدفین سه شهید گمنام

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

سلام و درود خداوند بر جان هایی که تجارتی نیک را با خداوند منان رقم زدند و با گمنامی و خوشنامی و آغوشی باز، ندای ” إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّهَ ” را شنیدند و جان پاک در طبق اخلاص نهادند تا آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران و ایرانیان، هم چنان در مسیر تاریخ جاری بماند.

شهادت هنر مردان خداست و تداوم راه شهدا رمز بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. از این رو بزرگداشت یاد شهیدان، تجلیل از برترین انسان هایی است که با تأسی از سید و سالار شهیدان در راه رضای خداوند متعال به والاترین مقام دست یافته اند. آنان از همه هستی خویش گذاشتند تا ایران اسلامی در امنیت، آرامش و اقتدار بماند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، از همه قشرها وگروه های مختلف مردمی،مسئولان وکارکنان دولت، روحانیون، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران،بسیجیان، ورزشکاران، کارگران، فرهنگیان، بازاریان و عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان انار دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و باشکوه در مراسم استقبال  و تدفین سه شهید گمنام  و با زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمان های والای این شهیدان والا مقام، با شهدا و امام شهیدان،بنیانگذارنظام و رهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق دوباره ای داشته باشیم.

میعادگاه ما:
صبح روز سه شنبه ۱ اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ساعت ۸:۳۰صبح از مقابل امامزاده محمدصالح(ع)
علی زهرودی
فرماندار شهرستان انار

پیام دعوت سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه شهرستان از مردم شهید پرور انار جهت استقبال ، تشییع و تدفین سه شهید گمنام

 سرهنگ احمد مرادی زاده فرمانده سپاه ناحیه انار  با ابراز خرسندی از میزبانی شهرستان انار از سه شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: مراسم استقبال از سه شهید گمنام از صبح روز دوشنبه ۳۰بهمن از ورودی روستای ساقی  آغاز و با ادامه مراسم  تا بعد از ظهر در روستاهای لطف آباد ، بهشت آباد ، حجت آباد ،گیتی آباد ،شاهم آباد ،مهدی آباد و در آخر هم  در بیاض بر روی دستان مردم این دهستان تشییع خواهند شد و احتمالا در همان روز هم این مراسم در روستاهای علی آباد و قربان آباد نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در عصر روز دوشنبه با انتقال شهدا به انار مراسم وداع با پیکر این عزیزان در امامزاده محمدصالح (ع) بعد از  نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه انار در خصوص زمان تشییع سه شهید گمنام و مکان خاکسپاری شهدا گفت: صبح روز سه شنبه   ۱ اسفند .همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت ۸:۳۰صبح مراسم تشییع از مقابل امامزاده محمدصالح(ع) آغاز و بعد از اقامه نماز در چهارراه حوزه علمیه پیکر یکی از شهدای گمنام برای خاکسپاری به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال داده می شود که بعد از این مراسم دو شهید گمنام دیگر بر روی دستان مردم امین شهر تشییع و در نهایت در روستاهای گلستان و گلشن به خاک سپرده خواهند شد

 

روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی انار با صدور پیامی از مردم شهیدپرور شهرستان انار برای حضور در مراسم تشییع شهدای گمنام دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

 سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود خدا نثار ایثار و جانفشانی شان باد آنانکه با ایمان و اعتقادی راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند به یقین خون سرخ شهدای معزز از جمله شهدای گمنام بار دیگر اقدامات شرمگین، غیرانسانی و ضدبشری دشمنان اسلام وانقلاب وکوردلان رابه منصه ظهورمیرساندو همانند همیشه مظلومیت و راست کرداری انسان های وارسته و ظلم پلیدی مستکبران و شیطان صفتان را در یاد وخاطره ها زنده خواهد نمود.

از خداوند رحمان برای این شهیدان عزیز علو درجات و حضور در بالاترین مرتبه قدسی باسالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) را مسالت داریم و از کلیه ملت شهیدپرور و خانواده های جانبازان ،شهدا،ایثارگران و آزادگان انتظار داریم در مراسم تشییع شهدا در روزسه شنبه۹۶/۱۲/۰۱ساعت ۸:۳۰ از محل امامزاده محمدصالح به سمت دانشگاه آزاد اسلامی باحضورخود با امام شهدا و شهدای معظم تجدید عهد داشته باشند .

دعوت شهردار انار ‌از مردم برای حضور در‌ تشییع پیکر پاک شهدا‌

رحیمی سرپرست شهرداری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) از مردم شهید پرور انار دعوت کرد تا در آیین استقبال از ۳ شهید گمنام که سه شنبه  ساعت ۸:۳۰ صبح در محل امامزاده محمد صالح(ع) برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند .

رحیمی عنوان کرد: تعداد ۱۰ دستگاه مینی بوس و ۲ دستگاه اتوبوس از چهار راه طلاب  جهت حضور پرشور شهروندان در تشییع شهدا  آماده خدمت‌رسانی تا دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود .

تشییع سه شهید گمنام صبح روز سه شنبه یکم اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ساعت ۸:۳۰صبح از مقابل امامزاده محمدصالح(ع) آغاز و بعد از اقامه نماز در چهارراه حوزه علمیه پیکر یکی از شهدای گمنام برای خاکسپاری به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال داده می شود که بعد از این مراسم دو شهید گمنام دیگر بر روی دستان مردم امین شهر تشییع و در نهایت در روستاهای گلستان و گلشن به خاک سپرده خواهند شد .

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی