شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

یادواره شهدای روستای شاهم آباد شهرستان انار با حضور شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شد .

به گزارش ” انارما ” ؛ مراسم یادواره شهدای روستای شاهم آباد انار با حضور ائمه جمعه انار و امین شهر،معاون فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت و بخشدار و مسئول بنیاد شهید انارو جمعی از مسئولین محلی و مردم شهید پرور این منطقه در مسجدالحجه شاهم آباد برگزارشد.

سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه انار درباره جایگاه ولایت فقیه و تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه کنونی بصیرت، نسبت به این امرسخنرانی ایراد کرد .

وی  از تمامی حاضرین در این مراسم جهت هرچه باشکوه تر مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه (س) دعوت کرد.

حجت الاسلام  ملانوری سخنران این مراسم گفت : شهیدان ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و نشانه‌هایی هستند که ما راه را گم نکنیم.

وی گفت:شهدای گمنام علاوه بر واژه شهید، گمنامی هم بر نام خود اضافه کرده‌اند که این جایگاه و منزلت را از نخستین شهیده راه ولایت و مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س) به ارث برده‌اند.

وی افزود: شهرها و نقاطی که این شهدای گرانقدر و گمنام در آن آرام می‌گیرند توفیقی است که از سوی خداوند متعال نصیب آنها شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی