شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مراسم بزرگداشت سومین روز خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی انار با حضور مسئولین مردم ولایت مدار اساتید و کارکنان و دانشجویان شهرستان انار در مسجد ولی عصر(عج) این دانشگاه برگزار گردید..

به گزارش انارما ، مراسم بزرگداشت سومین روز خاکسپاری  شهید گمنام در  دانشگاه آزاد اسلامی انار با حضور مسئولین مردم ولایت مدار اساتید و کارکنان و دانشجویان شهرستان انار در مسجد ولی عصر(عج)  این دانشگاه برگزار گردید .

در این مراسم حجه الاسلام رمضانی امام جمعه  رفسنجان اظهار داشت د:شهادت هنر مردان خداست و این مجلس به یاد شهید گمنام و والامقامی است که در این مرکز علم و دانش آرام گرفته است و فرهیختگان،اعضاء هیات علمی و دانشجویان در جمع خود مهمان ارزشمندی دارند .

وی  افزود:شهدای گمنام دارای محبوبیت بیشتری هستند و از اهمیت بالاتری برخوردارند و شهدا از یک خانواده بزرگ هستند که دارای برکات عظیم بوده و مردم و انقلاب از آن بهره می گیرند .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :این شهدا راه مشخص داشته اند راه آنها احیا دین و اسلام و در یک کلمه برای خدا رفته اند امنیت این کشور به دست شهدا تامین شدو نظام و انقلاب به خون بابرکت این شهدا ادامه دارد و خواهد داشت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی