سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت  بسیاری از پذیرایی های مجالس ترحیم با هزینه های گزاف که معمولا مورد استقبال مردم واقع نمی‌شود از مصادیق اسراف است و سعی شود پذیرایی های مجالس ترحیم به حداقل برسد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: یکی از آسیب های مهم که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند اشرافی‌گری و دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده خواه به جای توجه به طبقه ضعیف ، و تکیه و امید بستن به خارجی ها به جای تکیه به مردم است. که با اهداف انقلاب اسلامی کاملا منافات دارد.

وی افزود : حضرت امام خمینی همیشه طرفدار محرومان و مستضعفان و خواهان عدالت اجتماعی بود که مسئولان محترم باید حمایت از محرومان را در اولویت کاری خودشان قرار دهند.

حجت الاسلام منتظری به آشوبهای اخیر و شهادت ۵ نفر از نیروهای انتظامی و بسیج اشاره نمود و گفت: مسئولان امنیتی و قضایی کشور با کسانی که می خواهند با هر قیمتی آرامش و امنیت مردم را در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران به هم بزنند مدارا و مماشات ننموده و با مشت آهنین و قاطعانه با آنها برخورد نمایند .

وی افزود: هر آشوب و اغتشاشی که در گوشه و کنار کشور به وجود می آید با حمایت قاطع آمریکا و رژیم صهیونیستی و شبکه‌های خبری بیگانه و ضد انقلاب مواجه می‌شود.

امام جمعه انار به هفته سلامت مردان اشاره نمود و گفت: بسیاری از بیماری‌ها نتیجه عدم تحرک و ورزش نکردن است لذا همه مردم برای سلامتی باید ورزش را در اولویت زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام منتظری به سه شهید سرافراز گمنام شهرستان انار را معطر به وجود گرانبهای خود نمودند اشاره نمود و گفت: حضور شهیدان گمنام نسل های جدید انقلاب اسلامی را با اهداف و آرمان های مقدس آنها آشنا بوده و روحیه معنویت ، جهاد و شهادت طلبی را در جامعه تقویت می‌نمایند.

امام جمعه شهرستان انار پرهیز از اسراف و ریخت و پاش ها را مورد تاکید قرار داد و گفت : بسیاری از پذیرایی های مجالس ترحیم با هزینه های گزاف که معمولا مورد استقبال مردم واقع نمی‌شود از مصادیق اسراف است که بهترین راه،اختصاص این هزینه‌ها به موسسات خیریه و کمیته امداد و بهزیستی است و سعی شود پذیرایی های مجالس ترحیم به حداقل برسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی