پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

مراسم هفتم شهید گمنام دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار همراه با مفحل انس با قرآن در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار می‌شود

به گزارش ” انارما ” ؛ مراسم هفتم شهید گمنام دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار همراه با مفحل انس با قرآن در این دانشگاه برگزار می شود .

 دکتر رضاقدیری سرپرست دانشگاه آزاداسلامی در پیامی از ملت شهید پرور شهرستان انار جهت شرکت در مراسم محفل انس باقرآن دعوت به عمل آورد.

متن پیام به شرح ذیل است :

هذا بیان للناس و هدی موعظه للمتقین محفل انس با قرآن ،فرصت ارزشمندی است تا مشتاقان و شیفتگان قرآن،ضمن خودسازی و بهره گیری از فیض لایتناهی قرآن کریم و آشنایی با کرانه های پیدا و ناپیدای معارف قرآن مجید، خویشتن را برای حضور سازنده و ارزنده در عرصه های اجتماعی،به ویژه فعالیتهای علمی پژوهشی،آماده و مهیا نمایند.

بدینوسیله،ازحضور معرفت ظهور کلیه ملت شهیدپرور و قرآن دوست انار دعوت می شود،در محفل انس با قرآن که باحضور سخنران و قاری بین المللی دکتر جواد فروغی برگزار می گردد.

در ضمن یادآور میشود مراسم هفتم شهید گمنام دانشگاه آزاداسلامی نیز همزمان با محفل انس باقرآن  چهارشنبه نهم اسفند ماه ساعت۱۴:۳۰ در مکان سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاداسلامی انار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی