شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

این روز ها برخی آرایشگران در سایه نظارت کمرنگ مسئولین اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود به عنوان نمونه کار یا مدل در فضای مجازی می کنند.

به گزارش خبرنگار ” انارما ” این روز ها که در سایه شبکه های اجتماعی موج گسترده ای از بدحجابی در جامعه دیده می شود، بی توجهی مسئولان سبب شده برخی آرایشگران با قبح شکنی و زیر پا گذاشتن موازین اسلامی اقدام انتشار به تصاویر مشتریان خود به عنوان نمونه کار یا مدل در شبکه های مجازی اینستاگرام یا تلگرام می کنند.
 
یکی از شهروندان اناری با اشاره به اینکه پس از مراجعه به یکی از آرایشگاه های سطح شهر و انجام آرایش مو آرایشگر از من اجازه خواست تا عکس بنده را به عنوان نمونه برای مشتری هایش نگه دارد که این اجازه را دادم.
 
 
وی ادامه داد: اما چند روز بعد یکی از دوستانم به من زنگ زد و از انتشار عکس بنده در کانال آرایشگاه خبر داد که پس از تماس و اعتراض عکس بنده از روی کانال آرایشگاه حذف شد.
این شهروند افزود: با وجود اینکه به گفته آرایشگر تمام گروه مشتری های خانم هستند با این حال انتشار این تصاویر در فضای مجازی باعث قبح شکنی و برخلاف موازین اسلامی است.
این شهروند ضمن گلایه از آزاد شدن و افزایش قیمت در برخی آرایشگاه ها، از این پایگاه خبری خواست این موضوع را پیگیری کند.
  

جهت پیگیری این موضوع مسئولان اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان، درخصوص تبلیغات غیرقانونی آرایشگران زنانه در فضای مجازی می بایست در برخی موارد با رصد کانال های مجازی تعدادی از واحد های صنفی آرایشگران زنانه که اقدام به تبلیغات غیر قانونی کرده اند شناسایی و برخورد قانونی انجام شود.
 
همچنین در خصوص افزایش قیمت در برخی آرایشگاه ها پس ازمصوب شدن از سوی اتحادیه صنف، قیمت ها باید در معرض دید عموم قرار گیرد و این موضوع طی یک دوره آموزشی به تمامی آرایشگران شهرستان تشریح شود.
انتهای پیام/
 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی