شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

طی هفته های گذشته مردم روستاهای شهرستان انار موسوم به هشت قریه به یکباره با افت شدید کیفیت خدمات دهی اپراتور همراه اول مواجه شدند

به گزارش ” انارما ” ؛ طی هفته های گذشته مردم روستاهای شهرستان انار موسوم به هشت قریه به یکباره با افت شدید کیفیت خدمات دهی اپراتور همراه اول مواجه شدند، این در حالیست که با اجرای طرح « یو. سیم» همراه اول تنها سرعت اینترنت به نسبت قبل بهبود یافته است.

اما مشترکان این روستاها از جمله ساقی ، لطف آباد ، گیتی آباد و شاهم آباد در این مدت شاهد قطع شدن یکباره تماس ها، خارج شدن تلفن های همراه از دسترس و یا ارتباط بسیار ضعیف و قطع و وصل مکرر در صدا و دیتا بودند.

همزمان با اجرای طرح « یو. سیم» همراه اول در منطقه روستاهای موسوم به هشت قریه، بسیاری از مشترکان تلفن همراه اول با اختلال آنتن دهی روبرو شده اند و با وجود اینکه چندین بار کارشناسان برای برطرف کردن مشکل به منطقه آمده اند اما همچنان این مشکل پا برجا است.

با وجود پیگیری های متعدد و نامه نگاری های فراوان مشکل آنتن دهی نامناسب این منطقه برطرف نشده است و روستاییان این منطقه به شدت از این موضوع ناراحت هستند و به دفعات مکرر خواستار رسیدگی جدی به این موضوع هستند.

با وجود تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان به نظر می رسد، رسم مشتری مداری در شرکت های خدماتی این است که از قبل مردم را در جریان اختلالات بگذارند تا افرادی که از این خدمات استفاده حیاتی می کنند بتوانند با آگاهی کامل از نوع خدمات پیش رو برنامه ریزی لازم را انجام دهند و حداقل با یک پیام کوتاه از بروز این اختلالات از مردم عذر خواهی شود.

انتهای پیام/

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی