جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:به فرمایش امام خمینی بالاترین عبادت ،خدمت به محرومان است لذا در ایام قبل از عید نوروز با احسان و نیکوکاری ، خانواده‌های محروم را خوشحال نماییم…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه های نمازجمعه این هفته به سالروز وفات ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت :مادران و همسران شهدا کسانی هستند که با ایثار و شهادت ، شجاعت و فداکاری ،صبر و استقامت فرزندان و همسرانشان راه برای حفظ اسلام و میهن عزیزمان به میادین نبرد فرستادند .

امام جمعه انار به سالروز تاسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری اشاره نمود و گفت :یکی از آرمان‌ها و آرزوهای ملت و مسئولین این است که فقر و تهیدستی از جامعه ریشه کن شده و مردم صبور و غیرتمند ایران اسلامی در رفاه مادی و معنوی زندگی کنند.

وی در ادامه گفت :به فرمایش امام خمینی بالاترین عبادت ،خدمت به محرومان است لذا در ایام قبل از عید نوروز با احسان و نیکوکاری ، خانواده‌های محروم را خوشحال نماییم.

حجت الاسلام منتظری گفت:هدف آمریکایی ها از طرح بحران موشکی و خطر جمهوری اسلامی این است که ایران اسلامی را محور ناامنی قرار داده و حاشیه امنی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد نمایند.

وی در ادامه گفت :آمریکائی ها و کشورهای استکباری می‌خواهند همانند جریان هسته‌ای که ابتدا با مطرح کردن بحران هسته‌ای ایران را به پای میز مذاکره کشاندند در جریان دفاع موشکی نیزمی خواهند همانند موضوع هسته ای ایران را مجبور به مذاکره نمایند.

وی در ادامه گفت :مسئولان کشور در موضوع سلاح های موشکی جمهوری اسلامی ایران هوشیار باشند و در دام فریب آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان قرار نگیرند.

امام جمعه انار با تشکر از نماینده انار در مجلس  و فرماندار انار در پیگیری بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان انار تشکر کرد و گفت :بهبود وضع اقتصادی و ایجاد صنایع مختلف و استفاده از سرمایه عظیم مردمی ، علاوه بر ایجاد اشتغال برای صدها جوان، شهرستان انار را از تک محصولی ورکود نجات خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

فففففف شنبه 3 مارس 2018 - 8:33 ق.ظ

چرا خودشون دست بکار نمیشن؟؟؟!!،،حرف زدن که منم بلدم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی