پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

رییس پلیس راه کرمان با اشاره به اینکه خستگی راننده و واژگونی خودرو مهمترین دلیل تصادف در جاده های کرمان است گفت: جاده رفسنجان – انار یکی از خطرناک ترین جاده استان کرمان است.

به گزارش ” انارما ” ؛ محمدمهدی بلوردی رئیس پلیس راه در جلسه کمیسیون راه های استان کرمان اظهار داشت: تعداد فوتی های راه های برون شهری استان  در ۹ ماه نخست سال جاری ۶۷۲ نفر  بود که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۲۵.۶ درصد افزایش یافته است و در این زمینه رتبه دوم را به خود اختصاص داده ایم.

بلوردی با اشاره به اینکه ۴۲۲ فقره تصادفات منجر به فوت در سطح استان رخ داده است، تصریح کرد: ۶۰ درصد کشته شدگان تصادفات در جاده های اصلی و ۳۵ درصد در جاده های فرعی و روستایی جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان عنوان کرد:  محورهای پرتصادف استان در ۱۰ ماه نخست سال جاری به ترتیب بم – کرمان، کرمان – سیرجان، کرمان – رفسنجان و رفسنجان – انار است.

بلوردی با اشاره به اینکه پراید و پژو بیشترین کشته شدگان تصادف را به خود اختصاص داده اند، افرود: در تصادفات ۶۳ درصد سواری ها و ۱۸ درصد موتورسیکلت ها مقصر بودند و این در حالیست که مواردی که اتوبوس ها مقصر بودند خیلی کم است.

 وی ابراز داشت: در تحلیل انجام شده ۵۰ درصد اکثر تصادفات در بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب رخ داده اند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

کانال یکشنبه 4 مارس 2018 - 2:23 ب.ظ

همینطوری مرگ و میر کم دارید نصفمونم تو جادها از دست میرن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی