سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور هنرمندان مطرح استان و کشور، توسط موسسه آبشار عاطفه ها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور هنرمندان مطرح استان و کشور و اجرای برنامه های شاد و متنوع روز پنجشنبه ۱۷اسفند، توسط موسسه آبشار عاطفه ها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری در مراسم جشن حضرت زهرا که توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان انار سالروز میلاد حضرت زهرا و روز زن را تبریک گفت و افزود: موسسه آبشار عاطفه ها که متشکل از جمعی از خواهران محترمه و مورد اطمینان و اعتماد است در جهت خدمتگزاری به مردم بویژه محرومین شهرستان انار مصمم هستند .

وی گفت : در همین چند ماه اخیر موسسه آبشار عاطفه ها گامهای بسیار خوبی برداشته که قابل تقدیر و تشکر است .

وی با اشاره به بیانات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی گفت: امروز پرچم استقلال هویتی و فرهنگی زنان، در دست زنان ایرانی است و بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویتی و فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر می‌کنند؛ یعنی دنیا دارد سخن جدیدی را می‌شنود.

وی افزود : ️زن می‌تواند در میدان‌های اجتماعی حضور فعال و تأثیرگذاری عمیق داشته باشد -که امروز زنان کشور ما چنین تأثیرگذاری‌ دارند، درعین‌حال حجاب و عفاف و وجه تمایز، در معرض سوءاستفاده‌ی مردان قرار نگرفتن، خود را در حد وسیله‌ی التذاذ مردان بیگانه و زیاده‌طلب پایین نیاوردن و تحقیر نکردن، این‌ها از خصوصیات زن امروز ایرانی است. ما این الگو و چارچوب را داریم.

امام جمعه انار با تجلیل از بانوان گرانقدر افزود: در میان بانوان ما بعضی در حد بسیار خوب و بعضی در حد متوسط به این الگو توجه دارند.

پیش از این مراسم مانور اهدای جهیزیه خیریه این موسسه در سطح شهر انار برگزار شد.

عکس : محمدرضا غلامرضایی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان انار با برگزاری ۲ مسابقه

مسابقات فوتسال جام رمضان ، گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان انار از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن آزادگان انار آغاز شد . ...

یادداشت های خصوصی