شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انار گفت: کسانی که تحت حمایت شبکه های انگلیس قرار می‌گیرند وبه بهانه دفاع از تشیع و اهل سنت به ایجاد کینه و کدورت و اختلاف میان شیعه و سنی می‌پردازند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به حلول سال جدید اشاره کرد و گفت: تحویل سال باید در حقیقت تحول در روح و روان انسان ها و زنده شدن نفس انسان ها باشد.

وی افزود :عید نوروز از جمله اعیادی است که با زدودن بعضی از خرافات مورد تایید اسلام و ائمه معصومین قرار گرفته است .

امام جمعه شهرستان انار گفت : کنار گذاشتن روش‌های غلط زندگی و انتخاب روش های صحیح، تجلیل از والدین و دید و بازدید از بستگان، رضایت از مردم و شاد نمودن دلها ،عیادت از بیماران و دستگیری از فقرا ومستمندان از نشانه های استجابت دعای حول حالنا الی احسن الحال میباشد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به مصادف بودن نوروز امسال با شهادت مظلومانه امام هادی علیه السلام گفت: همه شیعیان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت در شب و روز عید نوروز که امسال مصادف با شهادت دهمین پیشوای عزیزمان امام هادی شده است را نگه دارند ، تا مشمول عنایات اهل بیت علیه السلام در سال جدید باشند.

وی ولادت با سعادت امام باقر علیه السلام و حلول ماه با برکت رجب را نیز گرامی داشت و گفت: هفته آینده آغاز ماه پر برکت رجب ماه دعا ، ذکر ، عبادت و اعتکاف مصادف با ولادت امام محمد باقر علیه السلام که منشاء نهضت عظیم علمی و فرهنگی در تاریخ اسلام و فقه آل محمد شدند.

حجت الاسلام منتظری به آتش افروزی های پیر استعمار انگلیس در میان شیعیان و اهل سنت اشاره کرد و گفت: کسانی که تحت حمایت شبکه های انگلیس قرار می‌گیرند وبه بهانه دفاع از تشیع و اهل سنت به ایجاد کینه و کدورت و اختلاف میان شیعه و سنی می‌پردازند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند.

وی یاد و خاطره یادگار امام خمینی قدس سره را گرامی داشت و گفت : حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی فرزند برومند و یار همیشگی امام خمینی از ابتدای نهضت تا پایان عمر شریفشان در رکاب امام راحل و انقلاب اسلامی و بعد از ارتحال امام مطیع اوامر ولی فقیه حضرت امام خامنه ای بودند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

اسکان بیش از هزار و نهصد مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار

به گزارش پایگاه خبری انارما، محمدعلی پورصالحی دبیر کمیته رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحدانار گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان دانشگاه در ایام تعطیلات عید نوروز، این واحد دانشگاهی میزبان همکاران و دیگر ...

یادداشت های خصوصی