پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

امام جمعه انار گفت: شرط تحقق شعار امسال در حمایت از کالای ایرانی این است که به تولیدات داخلی تعصب داشته باشیم و سبک زندگی مان را تغییردهیم.

به گزارش ” انارما ” ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به شهادت امام هفتم حضرت موسی بن جعفر علیه السلام اشاره کرد و گفت:امام موسی بن جعفر همه فضایل و کمالات عالی و اخلاقی را دارا بوده و رفتارشان آنقدر صبورانه و اخلاقی بود که به کاظم یعنی فرو برنده خشم معروف شدند.

امام جمعه شهرستان انار به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی اشاره کرد و گفت:بعد از بیانات شیوا و راهگشای رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی که با فریادی رسا و چهره‌ای بانشاط ایراد و آینده درخشان ایران اسلامی بیان گردید، موجی از عصبانیت و ناراحتی در میان جبهه دشمنان داخلی و خارجی ایجاد شد وآن‌ها پروژه از قبل تعریف شده خود را در ایجاد یاس و ناامیدی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شکست خورده یافتند.

وی افزود:این چهل سال علیرغم دشمنی‌های همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی به سوی تحقق آرمان‌ها حرکت کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

امام جمعه شهرستان انار گفت:شرط تحقق شعار سال باور مسئولین و مردم نسبت به ظرفیت‌ها و توان ملی، و پرهیز از کم کاری، عدم اعتماد به بیگانگان، مبارزه جدی با فساد، اصلاح سبک زندگی و تعصب به تولیدات داخلی است.

حجت الاسلام منتظری استقلال و آزادی را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت:آزادی به معنای خلاف قانون اساسی و خلاف دین و شریعت عمل کردن نیست اگر کسی توقع داشته باشد که آزاد باشد که بر خلاف قانون و دین عمل کنند چنین آزادی وجود ندارد.

امام جمعه انار با محکوم کردن شهادت جمعی از مردم مظلوم فلسطین به دست جلادان صهیونیستی گفت:متاسفانه با حمایت‌های دولت خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی و خیانت سران بعضی از کشور‌های عربی به ویژه عربستان سعودی تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم مظلوم فلسطین در احقاق حق خود و بازگشت به شهر‌ها و روستاهایشان برگبار گلوله بسته شدند و جمعی از آن‌ها به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی