چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه شهرستان در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: با انجام مطالعات لازم و اهتمام مسئولین کلینیک درمانی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان انار راه اندازی خواهد شد .

به گزارش ” انارما“؛ امام جمعه شهرستان در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی و تکریم ارباب رجوع
این نهاد قابل تکریم و تجلیل است .

وی افزود : با توجه به اینکه قریب به هفتاد درصد مر م شهرستان انار تحت پوشش تامین اجتماعی هستند انتظار مردم اینست تا از خدمات مختلف این نهاد بویژه در امور درمانی هم بهرمند بشوند .

امام جمعه انار افزود : با توجه به تصمیمات قبلی جهت ایجاد مرکز درمانی و کلینیک در شهرستان انار همچنان مردم این شهرستان در انتظار تحقق این امر می باشند .

 

علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه بحث رضایت مندی در شرایط کنونی بسیار مهم می باشدو کمک به حفظ امنیت، آرامش مردم و محبوبیت حاکمیت است رفتار وعملکرد کارکنان را در جهت تحقق این امر مهم برشمرد  .

مدیر کل تامین اجتماعی استان گستردگی کار سازمان را بسیار وسیع دانسته وتعداد مراجعین به سازمان را نسبت به سایر ادارات گسترده خواند.

در این جلسه مدیر کل سازمان تامین اجتماعی کرمان طی گزارشی از اقدامات و خدمات متعدد سازمان تامین اجتماعی به مردم خبر داد و افزود : با انجام مطالعات لازم و اهتمام مسئولین کلینیک درمانی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان انار راه اندازی خواهد شد .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی