جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

راسم جشن اعیاد شعبانیه(میلاد سرداران کربلا) با سخنرانی حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار و مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت (ع) در مجموعه فرهنگی هیئت عاشقان کربلا انار برگزار شد…

به گزارش انارما ، مراسم جشن اعیاد شعبانیه(میلاد سرداران کربلا) و همچنین گرامیداشت سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی (سردار کانال کمیل) با سخنرانی حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار و مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت (ع) در مجموعه فرهنگی هیئت عاشقان کربلا انار برگزار شد.

امام جمعه شهرستان انار در مراسم جشن میلاد امام حسین (ع)و قمربنی هاشم (ع)در هیئت عاشقان کربلا گفت : میلاد امام حسین یادآور رشادت‌ها و جانبازى‌هاى آن حضرت و یاران ایشان در روز عاشورا و در صحنه کربلا، در راه پاسدارى از دین است.
وی گفت : حضرت امام حسین(ع) بزرگ‌ترین پاسدار اسلام هستند که در زمانه خود، اصل و بنیان دین را از سوى حاکمیت ظلم و تزویر در خطر دیدند و تنها اقدام را مبارزه علنى و قیام علیه آن دانسته و در راه پاسدارى از آن، تمام هستى و دارایى خود را نثار کردند.

حجت الاسلام منتظری افزود: سیره و و سبک زندگی آن امام شهید چه در عرصه تعالى شخصیت فردى و چه در عرصه قیام و جهاد در راه حفظ ارزش‌هاى بنیادین دینى، بهترین الگو براى تمام مجاهدان به‌ویژه پاسداران انقلاب اسلامى بوده و خواهد بود.

وی ولادت شهید ابراهیم هادی را نیز گرامی داشت و گفت : شهید ابراهیم هادی در طول عمر شریفش با سرمشق گرفتن از سید و سالار شهیدان هم وظیفه هدایت و هم وظیفه مجاهدت و جانفشانی در را حق بخوبی انجام داد.

همچنین در این مراسم به مناسبت روز پاسدار از سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار تجلیل شد.

 

 

دیدگاه کاربران

.. یکشنبه 22 آوریل 2018 - 8:29 ق.ظ

چرا اطلاع رسانی نمی کنید از قبل که مراسم دارن هیعت عاشقان کربلا . مثل ما که نفهمیدیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی