پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

با نگاهی به نرخ تورم و فشارهای اقتصادی موجود در جامعه، می‌بینیم که راهی جز تبریک گفتن به کارگران در روز کارگر نداریم. اگر افرادی در ایران پیدا می‌شوند که با این وضعیت اقتصادی موجود می‌توانند با کمترین دستمزد ۸۱۲ هزار تومان زندگی شان را بچرخانند، باید هم از آنان تقدیر شود. پس روز کارگر با ۸۱۲۰۰۰ تومان دستمزد مبارک.

به گزارش ” انارما ” اخیرا مطالبی در خصوص روز کارگر در  فضای مجازی منتشر شده است که خطاب به رئیس جمهور محترم در مورد حق وحقوقهای عقب افتاده کار گران زحمت کش ایرانی وبی توجهی مسئولان در قبال این قشر زحمت کش بی ادعای جامعه بود است.

متاسفانه باید گفت بازوی پرتوان این عزیزان در زیر چکمه های بی تدبیری و نگاه دوگانه مسئولان به شان ومنزلت این قشر پاک سیرت در حال له شدن است
چهره های پاک و ایمانی و بدنی غالبا نحیف از فشار و خستگی کار در سوز زمستان و گونه های سرخ از آتش تابستان این قشر عزیز زحمت کش را از سایر اقشار جامعه مجزا کرده است

مسئولین محترم شهرستان انار:

آیامیدانید کارگران شرکتی شرکت مخابرات شهرستان انار بعداز چندین ماه از درخواست حقوق عقب افتاده حالا با التماس زیاد از پیمانکار فقط یک فقره چک ۵ماهه دریافت کرده اند که این هم برای بسته شدن دهان این عزیزان وجلو گیری از اعتراضهای پی درپی برای پایین ترین حقوقی که می توان به یک نیروی دولتی داد بوده.

 

مسئولین محترم شهرستان :

آیا می دانید کارگران زحمت کش شرکتی شهرداری یا کارگران شرکتی اداره راه شهرستان انار برای گرفتن حقوق عقب مانده چقدر باید ضجه وناله کنند تا مگر بتوانند کمی از عرق شرمشان در برابر چشمان به انتظار فرزندانشان برای مخارج ضروری خانه بکاهند .

 

مسئولین محترم شهرستان :

آیا خبر دارید کارگران کارخانه کابل پیشرو برای درخواست حقوق چندین ماه عقب افتاده وپاداش سال گذشته جوابشان فقط دست خالی صاحب کارخانه برسینه خسته کارگران زحمت کش کارخانه کابل بوده است.

مسئولین محترم شهرستان : 

شما در پستی که نشستید در قبال این عزیزان مسئولید چه قدمی تابه حال برداشته اید که بتواند از آلام این قشر از جامعه بکاهد چه تعداد جلسه برای حل مشکل این عزیزان و درخواست به حق آنها گرفته اید که نتیجه مثبت داشته و خروجی آن جلسات رفع مشکل کارگران عزیز اناری بوده آنچه که الان پیداست اگرهم اقدامی انجام داده اید بدون نتیجه بوده چون درخواست مکرر کارگران عزیز اناری هنوز برای گرفتن حقوق ۱میلیونی چندین ماه عقب مانده بی نتیجه است .

مسئولین محترم شهرستان :

همان طور که میدانید  در قبال پستی که دارید باید در نزد خداوند جواب گو باشند ولی درخواستهای همه این کارگران روز قیامت میشود خواست خداوند ومسئولین حکومت اسلامی باید درپیشگاه خداوند جوابگو باشند پس هیچ کدام از بندگان رها نمی شوند
آنچه وظیفه ما بود مکاتبه ودرخواست از شما مسئولین محترم شهرستان است ، که انجام شد و آنچه که می ماند پی گیری ونظارت شما برای استحقاق حقوق عقب مانده کارگران که باید گفت مزید امتنان است.

منتظر خبر خوش ازطرف شماعزیز محترم هستیم فی امان الله 

جمعی از کارگران و مردم انقلابی شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس پنج‌شنبه 3 می 2018 - 9:25 ب.ظ

خود رئیسای کارخونه پول دارن براشون مهم نیست کارگران بدبخت پول دارن یانه اونا پول نون شبشون هم ندارن.چی جواب زن وبچشون بدن فکرکردید…فکرکنم مسئولین هم باج میگیرن که هیچی نمی‌گویند.اهای مسئولین ورئیسای کارخونه خودتون رو بذارید جای اونا.خداوکیلی یه فکری بکنید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی