شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان انار با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش ” انارما ”  پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان انار با زیربنای ۱۳۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح شد و ۶ نفر در این مجموعه مشغول به کار شدند.

حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان ظهر امروز در این مراسم گفت: به منظور جلوگیری از آسیب‌های جدی از ناحیه آنفلوآنزای طیور و دام به حوزه سلامت، اشتغال و اقتصاد استان کرمان، پست قرنطینه سیار دامپزشکی در مرز بین استان یزد و کرمان واقع درشهرستان انار افتتاح می‌شود.

وی افزود: طی جلساتی که در شوراهای پدافند غیرعامل و قرارگاه‌های زیستی استان کرمان تشکیل شد، مقرر شد با ایجاد پست قرنطینه در شهرستان انار با فعالیت نیروهای دامپزشکی و همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها با کنترل شدید طیور و دام‌ها و کودهایی که وارد استان می‌شود، بتوانیم خط را از این حوزه دفع کنیم.

ملانوری خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ پست قرنطینه در نقاط مختلف استان کرمان و در جنوب و شرق به صورت شبانه‌روزی فعال شده و یا فعال می‌شوند.

وی بیان داشت: پست قرنطینه دامپزشکی انار از سوی فرمانداری و مجتمع مس رفسنجان که معین اقتصادی این منطقه است و همچنین راهداری جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد تا به صورت شبانه‌روزی به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی