جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:ملت ایران و مسئولان نظام یکصدا و متحد جواب یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ را می دهند …

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به بد عهدی های آمریکا اشاره کرد و گفت:در قضیه برجام ثابت شد به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان تابلو دار نظام اسلامی از جمله شیطان بزرگ آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند .

وی افزود :آمریکایی‌ها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه با گرفتن دهها امتیاز و وضع تحریم‌های جدید شیره برجام را تا آخرین قطره مکیدند و تفاله آن را پاره کرده و بیرون  انداختند.

امام جمعه شهرستان انار گفت :ملت ایران و مسئولان نظام یکصدا و متحد جواب یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ را می دهند .

وی در ادامه گفت:به طور قطع با پیش‌بینی‌هایی که مسئولان نظام کردند در جهت تامین کالاهای اساسی و تامین ارز واردکنندگان مواد اولیه صنعتی و سایر نیازهای ضروری کشور گام‌های اساسی برداشته شده و کشور انشالله با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد .

امام جمعه شهرستان انار گفت :دولت ترامپ همانند سایر دولت‌های پیشین آمریکا و رژیم صهیونیستی آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد .

حجت الاسلام منتظری به پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات لبنان اشاره نمود و گفت :حمایت قاطع مردم لبنان از جبهه مقاومت در انتخابات اخیر، شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و حکام آل سعود را بیش از پیش نگران کرده است.

وی پاسخ ارتش سوریه و جبهه مقاومت به حملات گستاخانه اسرائیل را مورد ستایش قرار داد و گفت: پاسخ قاطع و ویران کننده ارتش سوریه و جبهه مقاومت برای رژیم صهیونیستی قابل انتظار نبود و به طور قطع ایستادگی و مقاومت ارتش سوریه و جبهه مقاومت اجازه گستاخی های دیگر را به رژیم غاصب اسرائیل نخواهد داد.

امام جمعه شهرستان انار ماه مبارک برای بندگان خدا ذکر کرد و افزود : ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تهذیب نفس ، عبادت و بندگی ، افزایش اخلاق اسلامی، تقوا و پرهیزگاری است .

وی گفت:توجه به تقوا نیاز امروز جامعه است در جامعه ای که تقوا باشد اختلافات،کینه ها و خصومت‌ها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی