سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

پایگاه خبری هیل هم نوشت: «روز جمعه تصویری از رهبر ایران در حال مطالعه کتابی جنجالی درباره دونالد ترامپ، منتشر شد که رئیس‌جمهور امریکا را مورد استهزا قرار داد. این کتاب جامعه جهانی و واشنگتن را با تعاریف جنجالی که از ترامپ و حلقه نزدیک به او ارائه کرد، مبهوت نمود

تصویری از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب که ایشان را در حال مطالعه کتاب «آتش و خشم» نوشته مایکل ولف نشان می‌دهد، با واکنش رسانه‌های امریکایی مواجه شد. این کتاب در مورد دونالد ترامپ نوشته شد که انتشارش در امریکا و اروپا با جنجال‌هایی همراه شد و کاخ سفید آن را دروغ خواند.

برخی رسانه‌های خارجی انتشار این عکس از رهبر ایران را طعنه به ترامپ و استهزای او قلمداد کردند. سی بی اس امریکا نوشت: «روز جمعه تصویری از رهبر ایران منتشر شد که در آن در حال مطالعه ترجمه فارسی کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» است.

این کتاب در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در ژانویه قرار گرفت و در آن نویسنده مدعی است که از جزییاتی از درون کاخ سفید اطلاع دارد.» ای بی سی هم نوشت: «رهبر ایران در نمایشگاه کتاب پایتخت حضور پیدا کرد و در حالی که یکی از کپی‌های کتابی درباره آشوب‌های کاخ سفید تحت ریاست‌جمهوری ترامپ را ورق می‌زد از او عکسی گرفته و منتشر شد. »

نیویورک دیلی نیوز هم در گزارشی با اشاره به تصویر رهبر ایران در حال مطالعه کتاب جنجالی درباره ترامپ نوشت: «رئیس‌جمهور امریکا این کتاب را یک کتاب سرشار از دروغ خوانده است. » این رسانه امریکایی در ادامه به بیانات رهبری پس از خروج امریکا از برجام هم اشاره کرد.

پایگاه خبری هیل هم نوشت: «روز جمعه تصویری از رهبر ایران در حال مطالعه کتابی جنجالی درباره دونالد ترامپ، منتشر شد که رئیس‌جمهور امریکا را مورد استهزا قرار داد. این کتاب جامعه جهانی و واشنگتن را با تعاریف جنجالی که از ترامپ و حلقه نزدیک به او ارائه کرد، مبهوت نمود. »

بر پایه گزارش جوان، بی‌بی‌سی هم انتشار این عکس را طعنه به ترامپ دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

Mohammad سه‌شنبه 22 می 2018 - 3:36 ب.ظ

لطفا عکس شب های بعد مراسم پارک رو هم بزارید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی