جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان انار گفت:در سال گذشته کمک های نقدی و غیر نقدی جمعیت هلال احمر انار که بخشی از آن کمک های مردمی بود با ارزشی بالغ بر ۶۰میلیون تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه و کوهبنان اهدا شد…

به گزارش انارما ، محمود بهشتی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان انار در نشستی با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر گفت: هلال احمر یک جمعیت ارزشی در راه تسکین آلام بشری و برای برقراری صلح ، امنیت و آسایش و حمایت از سلامت زندگی انسان ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه خانه هلال احمر محل خدمت مردان و زنان  بی ادعاست گفت: بیشتر هدف هلال احمر کمک به مصدومین و افرادی است که در حوادث گرفتار شده اند.

بهشتی با ارائه آمار تعداد داوطلبین جمعیت هلال احمر انار گفت: ۵۴۳ نفر در بخش های مختلف اعم از حمایت و مشارکت داوطلب عضو جمعیت هلال احمر شهرستان انار هستند و اهم فعالیت هایی که این جمعیت در سهرستان سال گذشته انجام داده عبارت اند از برگزاری طرح فرشتگان رحمت ،ارائه  داروهای رایگان بین نیازمندان در روستاها ، توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان در ایام منتهی به سال نو و همچنین برگزاری طرح همای رحمت ویژه ایام ماه رمضان که امسال هم انشاالله برگزار خواهد شد.

وی از افتتاح خانه های هلال در روستاهای انار به مناسبت هفته هلال احمر نیز خبر داد و گفت: این خانه ها به همت خیرین آن منطقه ساخت و تجهیز شده و شعبه ای از هلال احمر شهرستان انار می باشند که در این هفته در روستاهای لطف آباد،ده رئیس ،شاهم آباد و امین شهر افتتاح خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال احمر انار در خصوص دریافت و اهدای کمک های مردمی برای زلزله زدگان اظهار داشت: در سال گذشته کمک های نقدی و غیر نقدی جمعیت هلال احمر انار که بخشی از آن کمک های مردمی بود با ارزشی بالغ بر ۶۰میلیون تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه و کوهبنان اهدا شد.

وی همچنین از استقرار اتوبوس اهدای خون هلال احمر هر ۱۵روز یکبار سه شنبه ها داخل شهر انار برای مراجعه همشهریان خبر داد.

محمود بهشتی در ادامه با تاکید بر حضور اکثریبت مردم در دوره های آموزش کمک های اولیه هلال احمر گفت: از رسانه ها میخواهیم در جهت ترغیب مردم برای شرکت در این کلاس ها که بصورت رایگان برگزار می شود همت کنند چرا که داشتن این آموزش ها بسیار کاربردی و مهم است.

وی در خصوص حوادث جاده ای شهرستان گفت: در سال گذشته نیروهای امدادی هلال احمر انار در  ۵۰مرد حادثه جاده ای ،۴ مورد آتش سوزی ،۱ مورد زلزله و ۱مورد سیل و آبگرقتگی در داخل شهرستان حضور داشته اند.

رئیس جمعیت هلال احمر انار در پایان از دپو شدن ۲۲ قلم کالای اساسی به میزان ۲درصد جمعیت شهرستان در داخل انبار این جمعیت  در صورت رخ داد حوادث طبیعی خبر داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی