چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

ساختمان جدیدالاحداث دادگستری شهرستان انار با حضور نوروز کهزادی معاون مالی ،پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه افتتاح شد…

به گزارش انارما ، عصر امروز سه شنبه ۲۵اردیبهشت ساختمان جدیدالاحداث دادگستری شهرستان انار با حضور نوروز کهزادی معاون مالی ،پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه افتتاح شد.

در  ابتدای این مراسم حسینی رئیس دادگستری شهرستان اظهار داشت: با افتتاح این ساختمان از رنج و آلام مراجعین به دستگاه قضایی شهرستان که بعضا به دلیل نامناسب بودن فضای فیزیکی دادگستری و دادستانی با مشکلات قراوانی روبه رو بودند کاسته خواهد شد.

وی با تمجید از فضای گسترده و مناسب ساختمان جدید دادگستری انار تصریح کرد: شهرستان انار با توجه به موقعیت استراتژیکی و قرار گرفتن در نقطه اتصالی شمال به جنوب و همچنین حجم پرونده های قضایی نیازی مبرم به  چنین فضای مناسبی داشت.

در ادامه امام جمعه انار با تقدیر از تلاش های موحد  رئیس کل  دادگستری استان کرمان در چهت تکمیل این پروژه گفت: از تمامی مسئولین شهرستانی نیز که پیگیر تحقق این امر بودند و علی الخصوص خیرین گرانقدری که نخواستند نامشان گفته شود تشکر میکنم.

فرماندار انار نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم شهرستان با توجه به خسارت وارده به محصول پسته خواستار رایزنی مسئولین قضایی برای اختصاص تسهیلات ویژه بانکی به مردم انار شد.

در ادامه یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به رشد و تحکیم مولفه های عدالت و امنیت در جامعه گفت: دز ابتدای انقلاب تنها ۱۱حوزه قضایی در استان فعالیت داشته اند که این آمار اکنون به ۳۰ حوزه قضایی در استان رسیده است و در ماه های آینده انشاالله حوزه قضایی بخش  کشکوئیه نیز  راه اندازی خواهد شد.

وی با تقدیر از خیرین گمنامی که نقش بسیار مهمی در جهت تکمیل پروژه ساختمان دادگستری انار داشتند گفت: قریب ۷۰۰میلیون تومان دوخیر گمنام به این مجموعه مساعدت مالی داشته اند که در نوع خود بی نظیر است و از طرفی جا دارد از مهندسی دقیق پیمانکاران و ناظرین این پروژه که تحسین مسئولان قضایی را برانگیخته بودند تشکر کنم.

در پایان این مراسم نیز کهزادی دقایقی پشت تریبون رفت و ضمن تقدیر از زحمات مسئولین امر ،  سیاست قوه قضائیه را ارتقای کیقیت خدمات ارائه شده به مردم دانست و گفت: تلاش می شود تا در سایر نقاط استان کرمان و کشور که مشکلات فضای فیزیکی ساختمان ها   وجود دارد به زودی برطرف شود.

در پایان این مراسم هدیه ای به رسم یادبود به پاس تلاش های حاج حسن گنجی پیمانکار این پروژه که در مراسم غایب بودند به نیابت از ایشان به احمدمیرزایی اهدا شد.

 

دیدگاه کاربران

من شنبه 19 می 2018 - 1:39 ب.ظ

مشکل مردم انار با دادگاهها و قضات و وکلا و بازرس ها فقط ساختمان دادگستری بود که اونم بحمدالله حل شد و منت چندین ملیارد پول ساخت این ساختمان برای رفاه حال و احیانا تفاخر و تجملات کارکنانش هم بر سر مردم گذاشته شد.
من نوعی ترجیح میدم در همون ساختمون قبلی ساعتها روی پا بایستم ولی قضات و کارکنانش برخورد درست و متواضعانه و پیگیرانه داشته باشن نه اینکه ازاد کردن یه ماشین روزها و ساعتها دوندگی داشته باشه چه برسه به یه پرونده قضایی که دیگه نگو و نپرس که چند ماه و چند سال باید بدوی تا آخرشم بیخیالش بشی و قیدشو بزنی
بله اقای …مشکل مردم با قوه قضاییه مشکل ساختمان و صندلی نیست برادر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی