شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت : چشم دوختن به اروپائیها برای حل مشکلات اقتصادی همان‌قدر اشتباه است که چشم دوختن به آمریکا اشتباه بود.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تربیت و تعلیم دینی معنوی و ماه احسان و انفاق و اطعام به فقرا وخویشاوندان است.

وی افزود:کمیته امداد امام خمینی برای یاری نیازمندان طرح‌های مختلفی را از جمله طرح اکرام ایتام ، سفره های اطعام فقرا ، طرح مفتاح الجنه و صله رحم از خانواده‌های محروم را اجرا می‌کند که نیاز به همکاری آحاد مردم است.

امام جمعه شهرستان انار به جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: امسال سالروز(روزنکبت) به روز خون تبدیل شد و صهیونیست ها بیش از ۷۰ نفر از فلسطینی‌های مظلومی که به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اعتراض داشتند را به شهادت رسانده و بیش از ۲۷۵۰ نفر را مجروح کردند.

وی افزود :متأسفانه مدعیان حقوق بشر، سازمان ملل، شورای امنیت و همه مدعیان حقوق بشری در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کردند.

حجت الاسلام منتظری به بدعهدی های آمریکا در قضیه برجام اشاره کرد و گفت: آمریکائیها علیرغم دهها امتیازی که در قضیه برجام از ایران گرفتند خواهان توقف و تعطیلی دائم فعالیت‌های هسته‌ای، محدودیت های موشکی و دفاعی ایران، اعمال بازرسی از اماکن نظامی ایران را داشتند که با ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران مواجه شدند که سرانجام بدون پایبندی به تعهدات از برجام خارج شدند.

امام جمعه شهرستان انار افزود : چشم دوختن به اروپائیها برای حل مشکلات اقتصادی همان‌قدر اشتباه است که چشم دوختن به آمریکا اشتباه بود.

حجت الاسلام منتظری گفت: ملت ایران و مسئولان نظام با توجه به همه ظرفیت‌های کشور و روی آوری به اقتصاد مقاومتی و تحکیم توسعه اقتصادی و زیرساختی در کشور از این پیچ تاریخی عبور خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان انار به روز سوم خرداد اشاره کرد و گفت:روز سوم خرداد یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر و عملیات بیت المقدس که درس ایستادگی و مقاومت را در برابر سلطه گران با فرهنگ و تفکر بسیجی به دنیا نشان داد.

 

وی گفت:امروز مقاومت رزمندگان در لبنان و سوریه و عراق به علت تاثیر پذیری و الهام گیری آنها از فرهنگ مقاومت در دوران دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی