پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرماندار شهرستان انار از فرهنگ اشتباه سن بالا برای ازدواج در میان جوانان هشدار داد و گفت: این مورد باید آسیب شناسی شود

به گزارش ” انارما ” ، علی زهرودی، فرماندار انار در جلسه ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با موضوع اوقات فراغت و تعطیلات تابستان برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، بر تشکیل کارگروه های تخصصی و اتاق فکر جوانان تأکید کرد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های مس و سنگ فیروزه در شهرستان های اطراف گفت: به دنبال قرارداد با اساتید مربوط به کار با این دو صنعت هستیم تا با حضور در شهرستان بتوانند آموزش های لازم را به صورت رایگان برای متقاضیان برگزار کنند.

زهرودی از فرهنگ اشتباه سن بالا برای ازدواج در میان جوانان هشدار داد و افزود: باید این زمینه آسیب شناسی شود و برای آن برنامه ریزی کافی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات برای مقاوم سازی و پیگیری راه اندازی کلاس های ورزشی با مشارکت معین اقتصادی شهرستان از دیگر برنامه های فرمانداری است.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار نیز در این جلسه با تأکید بر برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان گفت: با برنامه ریزی مناسب می توان از آسیب های اجتماعی کاست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 30 می 2018 - 11:54 ب.ظ

براخودتون یه چیزی میگید دخترا تو خونه دریغ از ی خواستگار خوب

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی