سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

جناب رئیس جمهور، امیدواریم که شما در میان همین خستگی های ناشی از مسئولیت سنگین و کار زیاد، یک اشتباه قلمی هم بفرمایید و به جای ۴۵ هزار تومان یارانه ماهیانه، یک صفر ناقابل به آن اضافه کنید تا بشود ۴۵۰ تومان!

به گزارش ” انارما ” ؛  پس از رسانه‌ای شدن شدت خستگی رئیس جمهور، تنی چند از هموطنانمان در نامه‌ای سرگشاده به وی، ضمن عرض خسته نباشید، پیشنهاداتی برای بهبود اقتصاد کشور داشتند:

با سلام و تشکر از جناب رئیس جمهور، خسته نباشید!

جناب رئیس جمهور! آنچه که به آمار برکت می‌دهد صفر است، از اینکه شما عزیز فرزانه و حقوقدان وارسته، به خوبی به کم و زیاد ریاضیات اشراف دارید برای ما جای بسی خوشبختی است.

از اینکه با زیرکی فراوان، سوراخ و نشتی کشتی طوفان زده اقتصاد را یافته‌اید همگی ما مسروریم و عهد می‌بندیم همچون پطروس فداکار، جلوی نشتی را بگیریم.

جناب رئیس جمهور، امیدواریم که شما در میان همین خستگی‌های ناشی از مسئولیت سنگین و کار زیاد، یک اشتباه قلمی هم بفرمایید و به جای ۴۵ هزار تومان یارانه ماهیانه، یک صفر ناقابل به آن اضافه کنید تا بشود ۴۵۰ تومان، با روح بلندی که ما ملت ایران از شما سراغ داریم مطمئن هستیم که این کار را انجام خواهید داد.

جناب رئیس جمهور لطفاً در میان خستگی‌های خود دستور بفرمایید یک صفر نیز به حقوق ماهیانه کارگران و کارمندان اضافه شود.

جناب پرزیدنت، باز هم ضمن عرض خسته نباشید از آنجایی که شما را در کم و زیاد کردن اعداد اعجوبه‌ای توانمند یافته‌ایم، تقاضا داریم دستور فرمایید همچون کم کردن از نرخ واقعی تورم از قبوض آب و برق و گاز و تلفن ما نیز اعدادی وَلو یک صفر ناقابل کم شود.

آقای رئیس جمهور، اگر برایتان مقدور است در میان خستگی‌های خود دستور فرموده یک صفر ناقابل از حقوق وزرا و مدیران دولتی کم شود.

چنانچه برای حضرتعالی وقتی در میان خستگی‌ها باقی ماند، یک صفر ناقابل دیگر از نرخ ارز و طلا کم نموده و مطمئن باشید که همگی ما دعاگوی شما خواهیم بود.

آقای رئیس جمهور! متاسفانه در همین دو روز گذشته برخی با سوء استفاده از خستگی شما دست به اعمالی غیر بشری زده و یک صفر ناقابل را جلو قیمت ماست و شیر و پنیر و برنج و گوشت و مرغ و حبوبات و نان و گوجه و پیاز اضافه کردند، و گفتند: ما همه خسته‌ایم!

از همین رو برای تنبیه این فرصت‌طلبان از شما درخواست می‌کنیم دو صفر ناقابل را از جلو قیمت محصولات آنها کم کرده تا هم درس عبرتی باشند برای سایرین و هم قدرت یک صفر را دریابند.

جناب رئیس جمهور! آنکه به قدرت باور نکردنی یک صفر در اقتصاد، آمار، تورم و… پی برد شما بودید، امیدواریم با قدرت بی‌اندازه یک صفر، دولت شما ۸۰ ساله شود.

م. ناخوش احوال

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی