سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

حاج‌اصغر غیاثی با ۱۱۰ سال سن دارای ۱۰۲ فرزند، نوه، نتیجه و نبیره از سلامت کامل برخوردار و شغل وی کشاورزی است…

به گزارش ” انارما “؛  حاج‌اصغر غیاثی با ۱۱۰ سال سن دارای ۱۰۲ فرزند، نوه، نتیجه و نبیره از سلامت کامل برخوردار و شغل وی کشاورزی است.

وی شاعر هم است و در مناسبت‌های مختلف اشعاری در وصف آن مناسبت سروده است.

غیاثی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در انار گفت: راز سلامت من درغذای سالم از قبیل لبنیات، گوشت گوسفند و مرغ سبز (خانگی) بوده وخیلی کم به پزشک مراجعه می‌کنم و بیشتر از داروهای خانگی استفاده می‌کنم و اکنون به خاطر مشکل چشم به پزشک مراجعه کردم.

وی که در سن ۲۳ سالگی ازدواج کرده مبلغ یک‌هزار و۵۰۰ تومان مهریه همسر خود می‌کند، حاج اصغر دارای ۴ فرزند پسر و ۲ فرزند دختر است که نوه بزرگش به نام سیدمهدی مرتضوی در دفاع مقدس به شهادت رسیده و فرزند بزرگش به نام لیلا غیاثی دارای ۷۸ سال سن است.

حاج اصغر در گوش نبیره کوچکش که یک هفته داشت اذان گفت و خاطرنشان کرد: رسم این است که بچه که متولد می‌شود باید در گوشش اذان بگوییم .

وی اکنون در روستای شاهم‌آباد انار زندگی می‌کند و از سلامت کامل برخوردار است و فرزند بزرگش ۷۸ سال و نبیره کوچکش یک هفته دارد و در جمع فرزندانش شعر می‌خواند و آنها را شاد می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی