پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

بعد از گذشت یک سال از نصب دیوار های پیش ساخته هیچ گونه پیشرفتی در این پروژه حاصل نشده است و آنچه که مشخص است این پارک در تابستان امسال هم برای استفاده بانوان اناری آماده نخواهد شد…

به گزارش انارما ، ابتدای تابستان سال گذشته بود که علی رحیمی شهردار انار در گفت و گو با انارما از احداث مکانی استاندار جهت دوچرخه سواری و پیاده روی بانوان انار در قالب یک بوستان جدید در حاشیه بلوار جمهوری اسلامی خبر داد.

عملیات احداث این بوستان در پارک جنگلی حاشیه بلوار جمهوری با نصب دیواره های پیش ساخته آغاز شد و بنا بر قولی که مسئولین داده بودند این امید میرفت که حداکثر تا پایان سال ۹۶ عملیات ساخت و بهره برداری این پروژه به اتمام برسد.

اما اکنون بعد از گذشت یک سال از نصب دیوار های پیش ساخته هیچ گونه پیشرفتی در این پروژه حاصل نشده است و آنچه که مشخص است این پارک در تابستان امسال هم برای استفاده بانوان اناری آماده نخواهد شد.

از طرفی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بهمن ماه سال گذشته در حاشیه سفرش به انار در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به مطالبه مسئولین  در خصوص احداث پارک بانوان مجهز در انار گفت: حتما این موضوع تحقق خواهد یافت و در سال آینده یک پارک بانوان مجهز در انار احداث خواهد شد.

اما احداث پارک بانوان در مکان فعلی که از سوی شهرداری در نظر گرفته شده گویا مدنظر اعضای شورای شهر دوره پنجم نیست و تعدادی از اعضای شورای شهر با احداث پارک در این مکان مخالفند و همین امر باعث به تعویق افتادن احداث بوستان شده است.

برخی از اعصای شورای شهر معتقدند برای احداث پارک باید مکانی بهتر همچون زمین رو به رویی پارک جنگلی در نظر گرفته شود تا امکان ساخت و تجهیز ساختمان ها و سالن های پیشنهادی در آینده در آن وجود داشته باشد و این در حالی است که در مکان فعلی به دلیل وجود درخت تنها امکان سنگ فرش مسیر های پیاده روی وجود دارد.

در هر صورت این بلاتکلیفی و متوقف ماندن پروژه سودی برای شهرستان نخواهد داشت و امید میرود با تعامل بیشتر شورای شهر و شهرداری عملیات احداث پارک بانوان انار هرجه زودتر مجددا آغاز شود.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی