پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

الناز حبیبی در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد کارگردان ایرانی که به تازگی ارادت خود را در نامه ای به ترامپ رئیس جمهور آمریکا عرض کرده بود، در پاسخ به سوالی که زهرا داود نژاد از او در مورد شوهر کردن می پرسد، می گوید

به گزارش خبرنگار ” انارما ” ؛ الناز حبیبی در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد کارگردان ایرانی که به تازگی ارادت خود را در نامه ای به ترامپ رئیس جمهور آمریکا عرض کرده بود، در پاسخ به سوالی که زهرا داود نژاد از او در مورد شوهر کردن می پرسد می گوید که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

در تمام دنیا مطرح است که هنرمندان دنیای متفاوتی از دیگر مردمان دارند و این مسئله ای کاملا بدیهی است و ما نیز این را می پذیریم، گاهی ممکن است حرف هایی بزنند که برای دیگران غریب باشد، گاهی نیز ممکن است کارهایی کنند که برای همه عجیب باشد.

 این مسئله در بدیهیات زندگی صدق نمی کند همانطور که ما پذیرفته ایم و گفته ایم که تفاوت دنیای آنها با دیگران بدیهی است، آن ها نیز بپذیرند که نمی توانیم باور کنیم هر حرفی را بزنند و هرکاری کنند ما پای هنرمند بودنشان بگذاریم.

در این که شخص مورد نظر هنرمند هست یا خیر بحثی نمی کنیم و وارد فلسفه هنر و هنرمند نمی شویم.

همین سلبریتی های عزیز را زمانی که دعوت می کنیم و به گفتگو می پردازیم، از مشکلات حرفه شان می گوییم به نیت این که طرح مسئله کرده باشیم و به سهم خود به این سینما کمکی کرده باشیم و معضلات سینما را که مطرح می کنیم از مافیا گرفته تا فساد و کمبود سرمایه و … اما تنها جوابی که این عزیزان جان متفاوت به ما می دهند این است که من کارشناس نیستم و یا در این زمینه تخصصی ندارم پس نمی توانم نظر دهم و این که در حوزه ای که در آن تخصص ندارم صحبت کردن کاری به دور از عقلانیت است.

اینجا اگر کمی دقت کنیم به این نکته پی می بریم که دوستان همگی در یک مبحث اتفاق نظر دارند و آن هم کارشناس بودن و نظر کارشناسی دادن است.

 خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب ، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

مثل اینکه باور کرده اید هنرمندید و راهبر و چراغ راه مردم و این شما هستید که باید به مردمتان بگویید چگونه زندگی کنند و آداب معاشرت اجتماعی را به آنها آموزش دهید.

خانم الناز حبیبی لطفا بیدار شوید اینجا سوئد نیست…! خانم هنرمند در این کشور خون ها داده اند که حرمتی شکسته نشود، که هتک حرمتی به ناموس ایرانی نشود، سرها داده اند تا روسری از سر زن ایرانی نیافتد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ُسعید دوشنبه 2 جولای 2018 - 1:01 ب.ظ

آیا خون ها داده شده است که مملکت اینجور روسایی داشته باشد که هر چه بخواهند دزدی کنند و قوه قضائیه تشویقشان کند ؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی