شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به مناسبت روز ملی شهرداری ها ،نشست خبری علی رحیمی شهردار انار به همراه صوراسرافیل معاون خدمات شهری و مهدی قدیری روایط عمومی شهرداری با اصحاب رسانه شهرستان انار برگزار شد

عصر چهارشنبه ۱۳تیرماه به مناسبت روز ملی شهرداری ها ،نشست خبری علی رحیمی شهردار انار به همراه صوراسرافیل معاون خدمات شهری و مهدی قدیری روایط عمومی شهرداری با اصحاب رسانه شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش ” انارما”  مشروح این نشست خبری در ذیل آمده است:

اصحاب رسانه برای برطرف کردن مشکلات با مسئولان اجرایی تعامل کنند

شهردار انار در ابتدای سخنان خود گفت: همدلی و تعامل رسانه‌ای نیز رکن‌های اساسی موفقیت در زمینه رفع بسیاری از مشکلات است و  اگر رسانه‌ها نبودند مشکلات شهر به طور قطع بیشتر می‌شد بنابراین انتظار می‌رود اصحاب رسانه و مسئولین تعامل و همدلی بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا مشکلات مردم حل شود.

تا پایان شهریور ماه منابع تامین آب مورد نیاز برای تغذیه فضای سبز از اب آشامیدنی در این شهرستان جداسازی میشود

علی رحیمی در این گفتگو افزود : با توجه به کاهش منابع آب آشامیدنی به دلیل خشکسالی واحتمال بروز بحران در فصل گرم سال، جدا سازی آب آشامیدنی از منابع ابی مورد نیاز برای فضای سبز در این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود : همه ما بحران کمبود آب را حس کردیم و همگی موظفیم، تمامی فضاهای سبز شهرستان انار را به روش آبیاری مکانیزه و قطره ای  برای تغذیه فضای سبز انجام دهیم و طرح جداسازی اب شرب از اب فضای سبز را تا پایان شهریور ماه امسال با توجه به طرح مطالعاتی آن در زمان عبدالرضایی شهردار سابق اقدام و عملی کنیم.

تا پایان سال جاری پیست دوچرخه سواری در حاشیه بلوار جمهوری اسلامی راه اندازی خواهد شد

رحیمی درخصوص پارک بانوان انار خاطرنشان کرد: شورای جدید مصوب کردند که در نبش بلوار یادگار امام(ره) پارک بانوان را راه اندازی کنیم کمااینکه حصار کشی آن به طور کامل انجام شده است و تمامی امکانات یک پارک از جمله اتاق کودک،اتاق شیردهی، زمین والیبال، زمین بسکتبال،سرویس بهداشتی،بوفه و…در این مجموعه تعریف شده است و سالن ورزشی که وزیر محترم ورزش در سفر به انار قول داده بودند،با مساعدت فرماندار در همان محل در مرحله آماذه سازی رسیده است و درآینده نزدیک معاونت محترم استاندار  کلنگ این مجموعه را به زمین بزنند و شهرداری هم بزودی پیست دوچرخه سواری خود را در حاشیه بلوار جمهوری اسلامی تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد کرد .

بلوار ایت الله خامنه ای در طرح جامع شهری جزو اصلی ترین شریان های ترافیکی انار خواهد شد
مهندس رحیمی اشاره ای به اتفاقات رسانه ای اخیر در خصوص بلوار آیت الله خامنه ای داشته و خاطرنشان کرد :  بلوار ایت الله خامنه ای در چهار سال اخیر نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است و در طرح جامع شهری این بلوار در آینده جزو اصلی ترین شریان های ترافیکی انار می باشد و دو میدان در انتها و ابتدای این بلوارو همچنین درختکاری ،سیستم ابیاری مکانیزه ، پیاده رو وسط بلوار، جدول گذاری،روشنایی،کف سازی و… از جمله کار های انجام شده در این بلوار است و در ادامه  از خرید سطل زباله و نیمکت نیز برای نصب در این بلوار پیش بینی می شود و ان شاالله تا دو سال اینده این بلوار تکمیل خواهد شد.

تشکر از سایت انارما بابت خبر کارشناسی شده بلوار آیت الله خامنه ای به عنوان “مسئولینی که در تقاطع زیرآبی میروند!

مهندس رحیمی ضمن تشکر از سایت انارما بابت متن کارشناسی شده خود در رابطه با قطع بریدگی اظهار داشت :  ما باید انتقاداتمان سازنده و کارشناسی شده باشد و نه جو سازی رسانه ای کنیم ، ما هم نقاط ضعف زیادی داریم و انتقاد پذیر هستیم و بسته شدن این بلوار کار کارشناسی شده ای بود و هیچ تخلفی طبق طرح جامع شهری صورت نگرفته و کار کاملا اصولی و به نفع جان مردم انجام شده است.

مشکلات آسفالت معابر شهر بزودی حل می شود

وی در خصوص آسفالت معابر شهر انار اظهار داشت همانطور که می دانیم عمرآسفالت معابر شهر انار نزدیک به سی و پنج سال می باشد و با جلساتی که ما  با اعضای شورای شهر در خصوص آسفالت معابر شهر انار داشتیم سرانجام مناقصه آن برگزار شده و بزودی پیمانکار مشخص می شود و بودجه ای عادلانه برای اسفالت معابر نقاط شهر در نظر گرفته شده و قرار است در هر منطقه از شهر یکی از خیابانها آسفالت شود و اگر ما سالی یک خیابان را آسفالت کنیم مشکل آسفالت معابر کم کم حل خواهد شد کما اینکه ما در سال های قبل خیابان ابوذر غفاری نواب و طالقانی و ایت الله خامنه ای را آسفالت کرده ایم.

بودجه سال ۹۷ شهرداری؛ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظرگرفته شده است
وی در خصوص رقم بودجه امسال شهرداری انار گفت: سقف بودجه پیش بینی شده برای امسال ۹۷، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که این رقم در شورای معاونین نهایی شده است.

اعلام شهرداری انار در جهت واگذاری سایر  خدمات به بخش خصوصی 

شهردار انار در پایان از واگذاری و مزایده تعدادی قطعه زمین شهرداری  به بخش خصوصی اظهار داشت : واگذاری کشتارگاه دام ، جمع آوری زباله و فضای سبز به بخش خصوصی در همین راستا صورت گرفته است و شهرداری آمادگی خود را در جهت واگذاری سایر کارها و خدمات به بخش خصوصی اعلام داشته است و در مورد مزایده ۱۰ قطعه زمین که اشاره ای به تخلف آن شده بود کاملا بصورت شایعه بوده و  هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته است و تمامی صحبت ها قصد تخریب داشتند و همچنین رای دیوان عالی عدالت نیز به نفع شهرداری انجام شده است.

گزارش و عکس : علیرضا زمانی و محمدرضا غلامرضایی

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 7 جولای 2018 - 12:09 ق.ظ

سلام و خسته نباشید خدمت آقای رحیمی. آقای رحیمی خدا خیرتون بده این چاله هایی وقت لوله کشی درست کردن پرکنید. خیییلی خرابه . خیابون نواب(دفتر امام جمعه ) و خیابون شخید جعفری . تشکر

ناشناس پنج‌شنبه 12 جولای 2018 - 10:45 ب.ظ

کار شبستان ۳۶ تموم شد؟هردو سه ماه یه بار یه غلتک میارین تو کوچه قشنگ میلرزون میگین میخایم اسفالت کنیم میره تا سه ماه بعد…همون اش وهمون کاسه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی