پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت:  بی حجابی ارمغان میراث جاهلیت و سوغات غربی‌ها به ملت ایران بوده است و هدف از ترویج بی حجابی زمینه سلطه استعماری و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب را فراهم می‌سازد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار به خروج آمریکا و توطئه براندازی نظام با همکاری منافقین و ضد انقلاب اشاره کرد وگفت: به مدد الهی ایران اسلامی امروز چنان جایگاه قوی و مقتدرانه ای دارد که توان ایستادگی در برابر هر تهدید نظامی یا تحریم اقتصادی را دارد.

وی افزود : مقابله با تحریم های اقتصادی و تهدیدات نظامی نیاز به صبرو مقاومت، تقوا ، اعتماد به نفس و اعتماد به مردمی که در ۴۰ سال گذشته در مقابل انواع تهدیدات و تحریم ها ایستادگی کردند .

وی افزود :باید مسئولان و مدیران نظام از شعارها و وعده های توخالی پرهیز نموده و مردم را با عمل امیدوار کنند.
حجت الاسلام منتظری با اشاره به ولادت حضرت معصومه و روز دختر گفت: دختران گرانقدر سرمایه های ارزشمند جامعه ما هستند پدران و مادران در قبال فرزندان به ویژه دختران مسئول هستند.

حجت الاسلام منتظری به جایگاه شورای نگهبان در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی که ضامن اسلامیت و نگهبان قانون اساسی است شورای محترم نگهبان است .
وی افزود : آنهایی که با نهاد شورای نگهبان مخالفت می‌کنند با اسلامیت نظام مخالفت دارند.

امام جمعه شهرستان انار به سالروز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات برجسته بهزیستی کشور این است که افراد کم توان، ناتوان، افراد دارای معلولیت ها و مشکلات فردی و خانوادگی را از سنین پایین تا بزرگسالی تحت مراقبت قرار می دهد .
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی خدمات بسیار مهمی از جمله حمایت در برابر حوادث و بیماریها ،مستمری های بازنشستگان ،از کار افتادگان و بازماندگان و تامین هزینه های درمانی انجام می دهد.

حجت الاسلام منتظری حجاب را از احکام ضروری اسلام دانست و گفت : عموم مسلمانان در موضوع حجاب اتفاق نظر دارند و منابع تاریخی نشان می دهد که پیش از اسلام هم موضوع حجاب یک شاخصه اصالت و نجابت زنان به شمار می رفته است .

وی افزود: در ایران باستان قبل از حضور دین اسلام ، حجاب به عنوان نماد پاکی و پاکدامنی به شمار می رفته است وی گفت: از نظر اسلام حجاب وسیله‌ای برای صیانت گوهر والای عفاف و پاکدامنی زنان مسلمان به شمار میرود.

حجت الاسلام منتظری گفت : بی حجابی ارمغان میراث جاهلیت و سوغات غربی‌ها به ملت ایران بوده است و هدف از ترویج بی حجابی زمینه سلطه استعماری و نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب را فراهم می‌سازد.

حجت الاسلام منتظری افزود : متاسفانه علی رغم تهاجم فرهنگی دشمن در کشور تعدادی در ترویج بدحجابی و بی حجابی عمله و کارگزار دشمن شده اند.
وی افزود: در هر کشوری خط قرمزهای وجود دارد که باید رعایت شود.

وی گفت : منافقین و دشمنان اسلام و صدها رسانه بیگانه اعم از ماهواره ها، فضای مجازی و سایت های اینترنتی مغز و ایمان جوانها را هدف قرار داده اند.

وی مزاحمتهای کاروانهای عروسی را تضییع حق الناس دانست و گفت :انفجارات و ترقه ها و بوقهای ممتد و ایحاد سر و صداها تا بعد از نیمه شب تضییع حق الناس و موجب دعای خیر مردم برای عروس و داماد نخواهد شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی