شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

رئیس اداره محیط زیست شهرستان انار در این جلسه اظهار داشت : شهرستان انار روزانه بیش از ۲۲ تُن زباله تولید می شود

به گزارش ” انارما ” ، فرماندار انار در جلسه مدیریت پسماند که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت مدیریت پسماند در این شهرستان اظهار داشت: تهدیدات زیست محیطی و انتشار آلودگی‌های ناشی از دفن غیر بهداشتی زباله، سلامت عمومی مردم را به مخاطره می‌اندازد و مشکلات فراوانی در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی را در جامعه پدید می‌آورد که به همین سبب برای حفظ سلامت مردم و کاهش آلایندگی‌های محیط موضوع دفن بهداشتی پسماند به‌طور جدی از سوی مسئولان پیگیری شود و تحقق این مهم نیازمند افزایش همکاری  و هماهنگی  بین بخشی و فرا بخشی است.

وی اضافه کرد: دفع پسماند در سطح شهرها و روستاهای شهرستان باید با مکان‌یابی مناسب و تعیین سایت متمرکز و با همکاری بخشداری‌ها و شهرداری‌ها و با محوریت اداره محیط زیست انجام شود.

احمد شجاعی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان انار در این جلسه اظهار داشت : شهرستان انار روزانه بیش از ۲۲ تُن زباله تولید می شود.

وی اعلام داشت : برای دفن زباله ۳ لندفیل (گورستان پسماند شهری) در شهرستان انار وجود دارد.

شجاعی همچنین از وجود ۷۰ کوره زغال سوزی در شهرستان انار خبر داد و افزود که تاکنون ۱۴ کوره تعطیل شده است.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی