سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

رئیس جمهوری آمریکا در توییتر خود به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران واکنش نشان داد و تلاش کرده تهران را تهدید کند.

به گزارش” انارما “؛  دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توییتر خود به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران واکنش نشان داده است.

روحانی پیشتر در واکنش به ادعای آمریکایی ها مبنی بر جلوگیری از صادرات نفت ایران گفته بود آمریکا با دُم شیر بازی نکند. حالا ترامپ در توییتر خود نوشته: خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، هرگز، هیچگاه دوباره ایالات متحده را تهدید نکن.

وی در ادامه مدعی شده است که در صورت تهدید مجدد آمریکا، ایران شاهد عواقبی خواهد بود که تاریخ پیش از این کمتر به خود دیده است. وی افزود: ما دیگر آن کشوری نیستیم که  سخنان مخرب شما درباره مرگ و خشونت را تحمل کنیم، مراقب باش!

ترامپ که تمام این توییت را هم با حروف بزرگ انگلیسی نوشته تلاش کرده لحن عصبانی خود را در توییت نیز نشان دهد که این تلاش او با تمسخر کاربران فضای مجازی مواجه شده است. با این حال برخی نیز این توییت ها را مشابه توییت های او علیه کره شمالی دانسته اند و برخی نیز آن را تهدید مستقیم به اقدام نظامی علیه ایران تلقی کرده اند/مهر

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی