پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

این کلینیک که در ساختمان بانک خون جنب کلینیک سلامت به همت خانواده محترم مرحوم امین  ، سه روز در هفته روزهای زوج با حضور ۴ متخصص با تعرفه دولتی پذیرایی افراد دیابتی شهرستان می باشد.

به گزارش ” انارما ” ؛ مراسم افتتاحیه اولین کلینیک تخصصی دیابت شهرستان انار با حضور دکتر میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه ، بهنویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان انار صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد برگزار شد.

در این مراسم از خیر بزرگوار حاج اکبر ذوالفقاری اهل گلشن که مبلغ ۱۷ میلیون تومان هزینه خرید تجهیزات اداری را متقبل شدند تقدیر شد.

ذوالفقاری این اقدام خیرخواهانه را به نیت پدر مرحومشان حاج حسین حسن ذوالفقاری انجام دادند.

همچنین اعتبار دولتی برای راه اندازی این کلینیک نیز ۱۰ میلیون تومان بوده که از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تامین شده.

این کلینیک که در ساختمان بانک خون جنب کلینیک سلامت و به همت خانواده محترم مرحوم امین  ، سه روز در هفته روزهای زوج با حضور ۴ متخصص چشم،داخلی،غدد و نفرولوژی و یک پزشک عمومی ،پرستار و مشاور تغذیه با تعرفه دولتی پذیرایی افراد دیابتی شهرستان می باشد تا بتوان از عوارض دیابت پیشگیری کرد .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس پنج‌شنبه 2 آگوست 2018 - 11:13 ق.ظ

دکتر غددش کیه؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی