جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

انارکی محمدی با اشاره به مبارزه با محتکرین طی روزهای اخیر توسط بسیج و نهادهای ذیربط گفت: بسیج از دل مردم است و مردمی بودن آن موجب شده است که از بیشتر از شرایط و اوضاع شهرها در این زمینه اطلاع داشته باشند.

به گزارش ” انارما ” ؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان  در مجلس شورای اسلامی گفت : با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادی و محتکرین طی روزهای اخیر توسط بسیج و نهادهای ذیربط گفت: بسیج از دل مردم است و مردمی بودن آن موجب شده است که از بیشتر از شرایط و اوضاع شهرها در این زمینه اطلاع داشته باشند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بسیج ظرفیت خوبی را در شرایط امروزه دارد که می تواند از آن استفاده کند، عنوان کرد: همچنین نهادهای نیروی انتظامی، دادستانی و دستگاه قضا نیز در این خصوص پای کار هستند.

 

وی ادامه داد: سوء استفاده کنندگان با توجه به متغیر بودن  قیمت ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد؛ اقدام به احتکار می کنند؛معتقدم با استفاده از این ظرفیت مناسب بسیج و نهادهای ذیربط و همچنین اعتمادی که مردم دارند می تواند با چنین اقداماتی مقابله کرد.

 

انارکی محمدی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات دستگاه قضایی استان، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج مردمی ابراز کرد:گزارش های خوبی در زمینه مقابله با احتکار طی روزهای گذشته منتشر شده است و امیدواریم سوء استفاده کنندگان در این شرایط اقدامی انجام دهند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حالی شرایط کمبودها، گرانی و … در سطح کشور مشاهده می شود که اقلام و کالا وجود دارد و زمانی که موجودی را حساب می کنیم با هجوم ها هم خوانی ندارد و این مسئله موجب احتکار اجناس می شود که این اقدام نه در اسلام و نه در عرف اقتصاد مناسب نیست.

 

انارکی محمدی در پایان با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته در دولت خاطر نشان کرد: امیدواریم این مسائل مستمر باشد و قیمت دلار نیز به گونه ای نباشد که به مردم فشار بیاورد و همچنین دولت اطمینان داده است تا پایان فروردین ۹۸  قیمت هیچ یک از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بالا نرود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی